Lysegrønn Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Hei Hede, er du her inne noe om dagen? Husker du meg, med kvaler om å få et barn til så tidlig? Har tenkt så mye på deg, men ikke hørt noe fra meg til deg siden oktober var det vel...? Vi har jo fått vår lille datter, som nå allerede er 4 mnd, og verdens herligste(!!) - skulle vært kos å oppdatere seg med deg. Hvordan går det med deg og dine? Din yngste er jo snart et år....!?!? Stor klem fra
hede Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hurra!!!! Her er jeg - endelig fått internett opp og gå og fått fjernet alle cookies-nekt på pcen som gjorde at jeg har måttet sitte og se på innlegget ditt i en uke uten å svare!!! Grrr... Vi har flyttet i sommer, derfor har jeg ikke hatt internett på en stund - prøvde å etterlyse deg for en stund siden, men fikk ikke noe svar. Har tenkt på dere hver kveld når jeg har lagt meg, og hvisket en liten aftenbønn for babyen din og broren... men veldig greit å få litt oppdatering også. Gratulerer med datteren - det var vel det jeg visste det kom til å bli noe bra. Min lille datter er nå ett år, og begynner å bli veldig lik storebror. Og de begynner å få litt mer kontakt nå. Jeg har flyttet til hjemstedet mitt med mann og barn - det ble for pesete i Oslo med så små barn og så lang reisevei og alt mulig til jobb. Så nå synes jeg selv at jeg har det som plommen i egget - vi har fått så mye opp i hendene - jobb til mannen min og halv stilling til meg pluss veldig billig sted å bo. Det betyr at jeg får se mye mer til ungene mine og vi lagrer overskudd på fritiden i stedet for å pendle og herje og være trøtte bestandig. Måtte skrive nicket ditt på google før jeg fant deg... så ikke at du hadde skrevet her før jeg ble sendt hit av den. Det var slitsomt siste tiden med liten unge og gravididet, eller? Jeg har vært så sliten i sommer mens jeg var hjemme med begge de små at depresjonen virkelig holdt på å gjøre sitt inntog. Men nå føles det mye bedre, etter at begge fikk barnehageplass og jeg kan hente dem tidligere i stedet for at vi sliter på hverandre hjemme hele tiden. Klemmer fra hede - så glad for å høre fra deg
Lysegrønn Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 Men hei!!! Så fint at jeg fant deg igjen, rettere sagt at du fant meg igjen, eller.... :-) Var litt redd for at du ikke var her inne noe mer nå - er ikke så ofte her selv for tiden - men nå så jeg at du hadde svart meg, gitt! Så kos!! Ja, mye vann har rent i havet siden sist. Siste tiden som gravid og med liten gutt her hjemme var kanskje ikke så innmari slitsom, men veldig stressende mentalt. Jeg gledet meg masse til lillejenta skulle komme, men samtidig var jeg jo fremdeles veldig urolig for alt jeg ikke visste noe om, og ville liksom ha så mye tid som mulig med lille sønnen for meg selv. Uansett, tiden gikk veldig fort - og vår søte datter kom 15 dager over tiden (igangsatt også hun) i slutten av januar. Så hun begynner jo å bli stor nå! Det er gøy, givende og spennende, og i blant kjenner jeg meg bare så heldig som har fått 2 så flotte barn!! Kjærligheten er Stor! Men det har vært utrolig tøft til tider. Særlig i begynnelsen der, det gikk så snørr og tårer sprutet på oss alle. Jeg var mye alene på dagtid med mine 2 små, og "storegutt" var veldig sjalu og forsto ikke så mye. Det smerter et morshjerte. Og sånn er vel livet som flerbarnsmor i et nøtteskall; alltid dårlig samvittighet for noen og noe. Vanskelig å akseptere det der med at man ikke allltid kan gi begge 100% - selv om hodet vet at det er sånn.... Jeg er til tider veldig sliten, er også nær depresjon i blant nå. Men nå begynner sønnen i barnehage om 1,5 uke - og det forandrer jo ting. Blir så spennende! Og jeg må begynne å søke jobber, må i arbeid igjen fra nyttår. Usj - grusomt synes jeg! Har vært for lenge borte fra arbeidslvet, selvtilliten er lik null. Men det ordner seg! Så flott at ting har fikset seg så bra for deg og dere! Sikkert godt å komme "hjem", jeg lengter også hjem, som er Oslo for meg... Og så herlig at du kan jobbe halvtid!! Det er min drøm også, men ikke realistisk for øyeblikket... Må avslutte nå (barna trenger meg!) - men vi høres senere? Stor klem!
gerka Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei, Lysegrønn! Har slitt med å komme inn på siden - alle mailadresser med passord slo feil - og har vært veldig opptatt på alle fronter. Er du her inne ennå? Har byttet nick, forresten, men du må gjerne kalle meg Hede fremdeles. Måtte bytte alt mulig, men nå kom jeg endelig inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå