Gå til innhold

20+2 og kjenner "ingenting".. Noen andre ?


bompibomp

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke noe til denne babyen som er i magen min. Før var det aksom en slags bobling, men det kjentes mest ut som luft. Men nå er det hverken luft, eller noe annet..

 

Andre som ikke kjenner noe ennå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kunne ikke kjenne noenting før jeg var 20+4, tror bare vi skal være tålmodige, da begynte det så smått. Tror det er veldig forskjellig når en kjenner noe og vi blir fort stressa når andre kjenner noe veldig tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingenting ennå, men er litt kortere på vei enn deg, har termin 7. nov.

Jeg skal på ul tirsdag, både gleder meg og gruer litt for det. Håper at alt er i skjønneste orden!

Det er jo sant det, at det er lett å bli litt engstelig når det er så mange som kjenner noe så tidlig, men det er sikkert like vanlig at det kan ta lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+0 i dag og kjenner heller ikke så mye. Blitt litt mer romstering de siste dagene, men er liksom ikke sånn at åhhhh, nå kjenner jeg bayen lissom. Hun er å dytter litt på blæra, men ellers er det ikke så mye. Hverken jeg eller pappen kan kjenne spark på utsiden enda, bare jeg som kjenner litt på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...