MAJA-67 Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 og i dag iførte jeg meg bikinien fra i fjor. Følte meg ikke spesielt flott da, vet ikke hva jeg skal kalle den følelsen jeg fikk i dag. Mandag skal jeg rett i butikken og kjøpe en ny. For valkene hang liksom over kanten.... La på meg 16 kilo under svangerskapet og gikk ned ca. 10 etter et par måneder, men siden har det vært helt stopp. Nå er poden blitt 5 måneder, jeg (nærmest) fullammer, trener og er i aktivitet. Men kiloene har tydeligvis kommet for å bli, og jeg er jo ikke særlig flink med kostholdet mitt da. Det blir ofte en is eller fire, eller noe annet godteri. Ja, ja - dette er jo ikke akkurat verdens undergang da, men jeg syntes alle andre blir så slanke. Jeg syntes nesten alle jeg ser har blitt tynnere jeg (både de som har vært gravide og de andre). Uansett- jeg er veldig glad for at sommeren har kommet, og jeg håper vi kan få mange sånne dager. Poden har ligget ute i shorts og t-skjorte i hele dag, og hatt det aldeles strålende på teppet sitt. Ikke bryr han seg om hvordan mamma'n ser ut heller- han liker meg nemlig kjempegodt, akkurat sånn som jeg er...
Olivia38 Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Nå er det jo helt normalt at synet endrer seg noe etter en graviditet...... Og det kan jo være at bikinien har krympet i vask! Min har nok det...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Mine bikinier har også krympet i år. Og som ammende mor har puppene blåst opp til giga-size. Men jeg tenker kroppen skal få litt sol likevel. For som noen sa; brent flesk ser penere ut enn hvitt. Hihi. God sommer jenter!
AnnaLee Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Hei MAJA-67. Da har vi samme erfaring - disse bikiniene setter oss ikke akkurat i noe godt lys (rent bortsett fra sola da:-)) Jeg har faktisk gått ned alle de 13 kg jeg la på meg, men nå har jeg alltid hatt mye mage og nå ser den ut som en diger pizza-deig!! I tillegg skal jeg gifte meg om 5 mnd, så jeg trodde det skulle være nok motivasjon til å trene litt ekstra og spise med fornuft, med hos meg er nok viljen svak altså! Nå skal jeg legge meg rett ned på gulvet å ta mine 50 sit-ups (de jeg skulle ta hver dag) så får jeg se om det hjelper til slutt! Har dere/skal dere ha barnedåp? Vi var i dåp i går og skal selv ha neste søndag - da skal vi feire Elise skikkelig. Fortsett og kos dere i den deilige sommersola måtte det vare :-))
Northernlights Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har en stilig badedrakt som jeg foretrekker å ha på når vi er og svømmer på offentlig sted. Fin liten pushupBH inni, og svart og hvit av farge. Ikke at jeg føler meg som noen fotomodell, men den gir kroppen min litt bedre shape enn en bikini ville ha gjort.... Puppene er så tunge at jeg vet ikke om jeg kunne ha funnet en bikini akkurat nå, som hadde passet akkurat... Shorts og en fin topp er egentlig nok for meg , men nå må sola komme snart. Regnet så mye i det siste at gubben foreslo å bygge en ARK.... Vi bør egentlig lære oss at kroppen ikke er den samme i mnd etter en fødsel, og ikke dømme oss selv så fryktelig. Vi har bært fram en lys levende liten plugg, og selv ser jeg meg ikke så mye i stor-speilet, for det er jeg ikke tjent med... Jeg la på meg altfor mye også, men sakte , saaaaaaaaakte men sikkert går vekta nedover. Sånt tar tid. I mellomtiden får vi bare rett og slett ikke bry oss med litt ekstra =)
LilleGumman Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Bikini?!? 7 uker siden siste fødsel og fortsatt påstår mine kjære døtre at det ser ut som det er en baby igjen der inne.... Kanskje det er forklaringen. Og all forbrenning som amming gir resulterer bare i oksehunger her i huset. Tror virkelig jeg bare må krype til korset og kjøpe ny bikini i år ;-)
Ronja65 Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har kjøpt en på Hennes:-). Spørsmålet er bare om jeg tør å bruke den:-))
lifa og Eline Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har invistert i 2 nye ettersom det blir Kos tur 1. september. Er like slank igjen som før jeg ble gravid, men allerede når jeg var 10 uker på vei i fjor sommer datt puppene nesten ut av overdelen. Desuten er det spiler på de gamle bikini overdelene og det jeg har lest er at man ikke bør bruke bhèr med spiler, da var det greit å spandere 2 nye pene. De gamle som ikke var så gamle ligger pent i skapet til ovedelene passer igjen.
hypersusmor Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 Bikinien fra i fjor kan jeg bare glemme, men jeg har fått presset på meg en shorts fra samme tidsrom :-) Sommerdagene skal nytes uansett kroppsfasong, men jeg innrømmer glatt at jeg ikke føler meg direkte lekker med den "nye" maven min og det gigantiske puppestellet...forfengeligheten lenge leve. Nyt sommerdagene, jenter!
Karomamma Skrevet 12. juni 2006 #10 Skrevet 12. juni 2006 Hahahahaha... bikini!!!?? Er dere spenna gærna? Jeg liker (dessverre) å bade, men da blir det badedrakt. Ellers stemmer jeg for burka i år...
♥Snulder Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 He he.. Gubben sier at han er glad i meg AKKURAT som jeg er!!! Så nå skal jeg jammen meg få testet det gitt. Ser ut som Keiko med min hvite kropp og svarte bikini!
LilleGumman Skrevet 13. juni 2006 #12 Skrevet 13. juni 2006 Veldig bra beskrivelse av tingenes tilstand! Er styggt redd for at det er flere som kommer til å få storinnrykk av dyrevernere så snart jeg nærmer meg stranda....;-)
ventermaibaby Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 Bor "heldigvis" sånn til at her er det bare kongeørna som flakser rundt, så hvis jeg ifører meg bikini kommer vel den for å få seg et realt måltid, med det som henger og slenger rundt magen min. Den tor sikker at det er en blek forvokst purke som ligger på plen.
MAJA-67 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2006 Tusen takk jenter. Jeg har vært litt grinete i kveld, men nå fikk jeg meg en skikkelig god latter. Felles skjebne, felles trøst... Ha en riktig god natt alle dere frodige, flotte og modne kvinner !!!
LilleGumman Skrevet 15. juni 2006 #15 Skrevet 15. juni 2006 Hva skulle vi ha gjort uten en god porsjon selvironi og galgenhumor...? Her har denne Keiko-look-a-like gått over til å ligne en polkagris! Glemte solfaktor i dag og har hatt barseltreff på terrassen i litt for mange timer. Veldig hyggelig, men du hvor rød en kan bli... ;-)
Little Miss Naughty Skrevet 15. juni 2006 #16 Skrevet 15. juni 2006 Jeg visste det måtte ha sine fordeler å bo her i nord. Ingen grunn å stresse med bikini når vi har regn og 8 grader!!!! Jeg har kjøpt meg en regn kåpe istedenfor. Misunnelig på dere sør? Hva tror dere. Forter meg og bestiller flybillett hjem til mor i Oslo. Kos dere i solen og tenk på oss her oppe.
Babyonboard ;-) Skrevet 30. juli 2006 #17 Skrevet 30. juli 2006 *Ler så jeg griner* Og det trengte jeg!!! Råd 1; Gjør som Little Miss Naughty og jeg, tilbring tiden i nord... Bikini har vært et fremmedord der i år )) Råd 2; Kjøp en bikini med stooor bukse! Kjøpte en sånn en jeg, stappa den hvite pizzadeigen nedi buksa og sprada på stranda... (Gir f.. jeg! Ta meg som jeg er! As good as it gets! etc etc...) )) Ang overdel; Hadde DE puppene før, men så gikk amminga skeis; svupp så hang puppene.... laaaangt nede.... *huff*.... BH med bøyle er et MUST!!! Tror faktisk at jeg var aldeles mye lekrere da jeg var ni mnd gravid... Haha... Fortsatt GOD SOMMER jenter!!! Vi er alle fantastiske mødre og det setter ganske enkelt spor ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå