PrinsesseSjefen Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 hehehe.. jeg "begynner" her for tida, og nå var det litt å se gjennom da. Mest aktuelt her for meg, selv om jeg har ei på to år og. "Hører" du til her og på DB og du da?
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 ja dette er blitt ferie stedet - hjemme er på aprilkluben på dib... men så har eg to som er litt eldre også, da er dette blitt mitt andre hjem - altså ferie stedet... hehe
Northernlights Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 synes det er utrolig mye stillere her inne, jeg da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå