stjerne glad Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Hei Lurer på en ting jeg, dattern vår på en måned puster så tungt når hun sover lett. Det vil si at når hun er i dyp søvn sover hun helt stille, men ellers puster hun fort og høyt gjennom nesen. Man skulle nesten tro hun var tett i nesen men det er hun ikke. Det er veldig slitsomt å høre på og blir litt bekymret av det.... Er dette normalt for babyer? takknemlig for svar...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Helt normalt, tulla mi bråkte veldig mye under søvnen da hun var under 5 mnd. Jeg syns det var skikkelige godlyder, nesten litt trist da hun ble stille. Hvertfall veldig vanlig når de er nyfødte.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 I tillegg så var hun veldig urolig når hun sov lett, dvs øynene gikk frem og tilbake under øyenlokkene, og hun åpnet dem nesten litt også. I tillegg kunne hun fekte med armene og vri seg. Dette er vel REM søvnen, som er drømmesøvnen. Jeg tenkte nesten at nå drømmer hun seg gjennom fødselen, kanskje hun bearbeider den...
stjerne glad Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2006 Uff ja, stakkars det er sikkert ett sjokk å bli født... snuppa vår kom ved keisersnitt. Så hun drømmer vel om operasjonsstuen og det sterke lyset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå