Gå til innhold

Noen som har giftet seg i Kongsberg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer fra utkanten av byen, men har lyst til å gifte meg i Kongsberg kirke. En aldeles nydelig kirke.

Men siden jeg ikke er så kjent i byen hadde det vært artig og hørt litt om andres bryllup i Kongsberg og omegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ikke giftet meg selv, men har vært i et par brylluper i Kongsberg.

Kirken er jo kjempeflott, men siden den har alteret midtskips er det en ganske kort vei inn. Har hørt at noen velger å gå inn fra en av sidene for å forlenge inngangen.

Vet ikke helt hva ellers du lurer på.

Skrevet

Hvor hadde de festen da? Fortell gjerne litt om detaljer hvis du kan. Prøvder å snappe til meg det meste :o)

Det er jo så mye man må tenke på!

Skrevet

De hadde festen på Det Lille Extra. Fine lokaler og god mat. Og en veldig hyggelig bakgård. Kunne godt tenke meg å hatt min egen fest der :-) Det eneste jeg hadde å pukke på var at det var lang venting mellom rettene.

De tok bilder på kvarten så det var jo fin gangavstand derfra og opp til Det Lille Extra.

Et annet vennepar av oss hadde festen på Storås Gjestegård. Der var ikke vi helt fornøyd med maten. Og så er det jo langt fra byen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg var i bryllup i Kongsberg forrige sommer. Det er en fin kirke, men gjestene ble litt forvirret da brudeparet kom inn. Musikken begynte og vi satt og ventet og ventet på at noen skulle komme inn. Plutselig var de fremme ved alteret, de hadde gått inn fra en av sidene uten at noen så det.

Selskapet ble holdt i smeltehytta. Noe som var vellykket. Med 100 gjester var det likevel god plass til dans og morro:)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...