Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Biomor ser vel helst at jeg og min kjære ikke får flere barn (vi har ett felles). Kanskje hun er redd de to eldste (særkullsbarna) ikke vil få nok oppmerksomhet, men de to eldste er på ingen måte forsømt i fars hjem, og er her mer enn i mors hjem. Jeg ønsker meg såklart flere barn, men er ennå "ung og ambisiøs," så jeg har ikke hastverk:) Uansett så synes jeg det er en privatsak, så når biomor spurte meg rett ut her om dagen, om jeg hadde tenkt å få flere barn... ja, da ble jeg nokså paff og begynte å stotre og stamme og forklare meg, he he:) Men jeg synes da ikke biomor har noe med å stille slike private spørsmål, vi er da ikke venninner!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Kanskje hun ikke var klar over at dere ikke er veninner, eller kanskje hun håper at dere kan bli det.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Men synes det ville vært rart å være venninne med min manns eks! Da burde hun først be om unnskyldning for den måten hun tok meg i mot på i sin tid. For ikke å snakke om hysterianfallet og angrepene hun kom med da jeg ble gravid. Men det er en stund siden nå, ting har normalisert seg... Så hun tror kanskje vi er litt venninner, det hadde jeg ikke tenkt på..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Ikke sikkert at hun anser dere som venninner, eller at hun forsøker å være det for den del. Men det kan jo tenkes at hun er litt flau over det som er sagt og gjort ifm din tidligere graviditet og at hun forsøker å glatte over det ved å være slik hun er nå. Mao at hun forsøker å kommunisere med deg på en normal måte... Prøv bare å behandle henne på en høflig måte uten å være for mye venninne med henne, så får du se hva hun vil med dette. Kjenner meg litt igjen i dette nemlig. Har hendt en del mellom oss og biomor i starten. Men etterhvert som ting har gått seg til og det ikke lenger er int i å være vanskelig og krangle for alt mulig, så må man lære å kommunisere på nytt. Ingen av oss har vel interesse i å være deres nære venn, men vi må jo liksom starte på nytt og prøve å prate om andre ting enn barnet. Det ble litt flåsete i starten, men etterhvert lærte vi hverandre å kjenne litt bedre og det går nå litt lettere å kommunisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå