Gå til innhold

hei jenter! da er det UL på meg i morgen,noen som tør gjette.


♥sjiga♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortell litt om hvordan svangerskapet ditt har vært til nå, så blir det litt lettere å gjette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel mye humørsvingninger, matlyst har vært fra god til ingen, altså svingene. mye vonter, litt halsbrann og kvalme men ikke noe alvorlig.

håret ble lett fett i begynnelsen.

ubehag i magen, øm. mye svonse strek. mye trøtt og sliten.

veldig ømme og vonde bryst, det har vert hele veien til nå.

får lett vondt i hodet.

var litt komplik. i begynnelsen.

 

har termin 20 nov. i følge jordmor etter mens. termin.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Tror du får gutt jeg :o) Kjente meg igjen fra gutten min.

Kanskje det hadde vært ålreit med en av hver?

 

Lykke til på mandag, fortell hva de fant ut av da, så håper jeg vi sees snart igjen :o)

 

God helg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig mange inne her som er opptatt av kjønn. Det er vel viktigere at hjertet slår at alt ser bra ut med den lille.... grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, at vi er opptatt av kjønn betyr ikke at vi er mindre opptatt av at alt er ok. Det viktigste for meg er at babyen er frisk, men det er også spennende å spekulere i om det er gutt eller jente da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg at det nettopp var derfor vi lurte for å få fokuset litt på avstand det har vært en del bekymring her for fikk vite for en stund siden at det var sjanser for litt av hver etter jeg hadde komplikasjoner i begynnelsen.

 

jeg fikk denne gangen vite at barnet er friskt og er lettet er under ekstra oppfølling, og det var godt å tulle litt med hva det ble, for je har vært veldig redd.

 

men den var sjenert å mente at kjønnetskulle være en stor hemmlighet, på forige mann ville vi ikke vite det og det var koselig å få vite om jenta våres da hun var født.

 

ikke meningen og kjefte menjeg har måttet distanseremeg fra en del bekymring. og dette vekket alt opp igjen, ikke din skyld men er så for ferdelig lettet over at alt var bre, jeg turte ikke spørre i dag en gang men legen sa at alt var nrmalt, og jeg ikke trengte å bekymre meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Super bra at alt stod bra til med den lille :o) Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne altså :o))) Nå klarer du vel å senke skuldrene dine du og kanskje?

 

STOOR klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå klarer jeg å senke skuldrene, helt fram til neste UL. men det er først i uke 30.

mannen spurte og gravde om 3d UL så da bestemte legen liksågodt at det skulle han prøve å fikse til neste gang. hihi.

 

når skal vi ordne hønefos treff igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er om du får 3D da, det har jeg veldig lyst til :o)

 

Prøve å få til treff neste uke kanskje; om noen er enige???

Bare jeg er i litt bedre form til da..... Har jo klart og dra på meg DEN super forkjølelsen med tilhørende halsbetennelse. Kjekt det igrunn, unga ser bare dumt på meg når jeg står og hveser som ei gås til de :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er super glad for å få 3 d ul.

 

jeg vil gjærene på treff snart jeg, men nå først kommende helg er jeg ikke hjemme og skl til kristiansand torsdag til søndag neste uke men ellers kan jeg. kan jo lage ne ny treff tråd jeg. så ser vi når andre kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...