Northernlights Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Velkommen =) Jeg pendler litt mellom dib og her, jeg. Har barn i alle aldre, men de to yngste er 7 mnd og 8 år.
solemio Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Heihei! Håper vi blir mange her inne, det virker som det er en veldig koselig gjeng her, men det er lenge mellom hvert innlegg syns jeg.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Heisan og velkommen. Ja eg prøver å huske på å stikke innom her hver dag - kjekt med flere.
moni5 Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 hei eg og er ny her inne, har vert en del på libero sin chat, kjekt å bli kjent med flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå