Gå til innhold

Hvortid er det PÅ TIDE å kjøpe mammaklær???


Gjest

Anbefalte innlegg

Bukser er vel det første eller? Hittill har løse, vide og gode joggebukser vært det jeg har shoppet - og topper i litt store størrelser... Mn nå føler jeg at topper/ gensre begynner å bli for kort- og vil jo ikke dra buksa lang opp i **** heller :-)

 

Jeg er 18+1 idag.

 

Dere andre? Hvortid kjøpe dere mammaklær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har begynt litt med mammaklær for syns det er så godt å gå i å de andre klærne mine var så stramme pg ubehagelig å gå med.er bare 16 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap trengte jeg ikke mammaklær før jeg var nesten 30 uker på vei. Denne gangen kom magen mye fortere og jeg begynte med mammaklær rundt uke 14. Noen vanlige bukser jeg har passer enda, men de er det ikke mange av. Tror det er veldig forskjellig dette med når man trenger å bytte ut klærne, men man kjenner nok best selv når de vanlige klærne blir ubehagelige. Det har vel kanskje litt med mageform å gjøre også. Jeg har en helt annen fasong på magen nå enn jeg hadde sist. De buksene jeg la bort først sist gang passer faktisk lenger nå og motsatt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte min første mammabukse denne uken, og jeg er nå 18+0. Synest at mine egne bukser begynte å bli litt trange, og måtte åpne øverste knappen på buksen min da jeg satt, ellers ble det så ubehagelig. Ellers bruker jeg vanlige topper, som er litt lengde på. Og jakke-genser som jeg kan knappe opp på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... syntes du skulle gå å kose deg i butikken og kjøpe noen plagg du kan kose deg med fremover jeg... alle kjøper nok klær på forskjellige tidspunkter...jeg er 18+4 idag.. kjøpte meg en svart mammakjole og en stilig hvit topp i mamma avdelingen på lindex idag.. trenger det ikke enda...men da har jeg noe å se frem til fremover....=)

jeg kan fortsatt bruke noen av olabuksene mine eller så blir det gjerne litt joggebukser eller skjørt fremover tenker jeg....

uansett kos deg fremover...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ganske tidlig på meg rundt hoftene, så måtte av den grunn ut å kjøpe en mamma-bukse etter påske (da var jeg vel rundt uke 14 eller 15). Nå har jo magen min vokst betraktelig også, og har derfor "investert" i et par bukser til; min filosofi er at "jo før jeg begynner å bruke disse klærne - jo mer får jeg igjen for pengene" :o)

 

Har også kjøpt et par shorts og skjørt i litt store størrelser - og med knyting - så håper jeg at dette skal berge meg gjennom deler av sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 nå, og har allerede begynt å gå i mammabukse. Magen har poppa tidlig ut hos meg, og jeg er såpass kvalm enda at det går ikke å ha stramme klær. Skjørt og sånt derimot kan jeg bruke som før, de drar jeg bare over magen :) Det fins masse fine topper som er lange nok til å dra nedover magen, så jeg drøyer nok noen uker før jeg kjøper mamma-topper. Men jeg gleder meg til å shoppe, det er jo utrolig mye fine mamma-sommerklær å få tak i nå!!! Mye mer enn sist jeg var gravid faktisk, selv om det bare er tre år siden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med mammabukse i uke 8!! Etter 10.uke har jeg ingen mulighet til å få på meg noe annet enn mammaklær.

Kjøp deg noe godt og pent! Så føler du deg mye bedre enn med bukser i en joggebukse som er to størrelser for stor! Som ka-ping sier : Det er utrolig mye fint sommertøy å få tak i for gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede gått med knappen åpen i et par uker. Jeg er 15+4 i dag. Det er først i det siste at buksen har vært direkte trang. Men jeg begynte med det da det ble ubehagelig med stramming over magen.

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en god bukse snart. Jeg kan ikke gå bare i den ene som fortsatt passer.

 

Har bestemt meg for at jeg vil finne meg en del fine mammaklær, så man kan føle seg fresh og fin i svangerskapet. Selv om man er litt uggen innimellom:) Men jeg akter ikke å bruke en formue heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...