Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jenta mi sitter og regner! 2+8 osv.Hun er 5 år!*Stolt*
ana baroma Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Så flink hun er!!! Jr leste sitt første ord i dag, hehe. Vi skal til Å i Lofoten i sommer - og jeg skrev en Å - og han leste:-)) han kan bokstavene iallefall!
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 har sikkert arva hjernen til tanta:-) så fliiiiiiiiiiiiiink hun er!!!!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 så flink hu er... blir kjempe kjekt å begynne på skolen da. Kan en del fra før av...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Det gjør min datter og, å må bare innrømme at min datter kan ikke rekne.
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Hun kan regne fordi hun har interesse for tall.Tror ikke det er så vanlig at de kan det så tidlig.
femte gang Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 sønnen min både leste flytende og regner (pluss minus gange dele under ca 20. pluss minus nesten alle tall.) Da han var fire. nå er han fem og skal begynne på skolen men tror ikke det er bare postivt å være så tidlig ute. Redd skolen skal bli kjedelig. Han kjeder vettet av seg i barnehagen. Skikkelig utfordring å finne på noe som er spennende men ikke er lekser. Han er litt ensom ulv også. Har ikke gjort noe for at han skulle lære dette med satt i stua og prøvde å lære b roren som et et2 år eldre å lese. Men feil unge lærte de. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå