Gå til innhold

Huff, den alkoholen :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ender med at vi "krangler" hver gang :-(

Er så lei :-( Nesten hver helg!

Heldigvis har han lagt seg på ett annet rom for natten, så jeg får gråte litt i fred :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga19

Likte dårlig festinga til kjæresten min før jeg blei gravid, og nå har det kanskje blitt litt værre...heldigvis er han blakk for tida, så det blir ikke så mye fyll på ham. Men jeg måtte le da jeg fikk meldig fra ham i kveld...kompisen hans hadde sjenka ham noen sterke drinker, og det endte med at han blei kvalm og spydde,- da tenkte selvsagt jeg: endelig vet du åssen jeg har det!:P Sliter jo med kvalme fremdeles i 21. uke!:-/

 

Og så ringte jeg ham for å si god natt, og på mirakuløst vis så hadde vi en bra samtale...så ting kan jo forandre seg,- var så glad etterpå at jeg ikke ville legge meg!:-) Sliter med mareritt, så jeg ville ikke ødelegge det faktumet at jeg har det bra nå, selv om han på en måte ditcha meg for å henge med han kompisen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVER helg? æsj! hvis samboern min hadde løpt ut hver helg hadde jeg tilta! Og selvom vi er gravide trenger vi jo ikke sitte hjemme å sture hver lørdag. igår var jeg på forspill, ute på byen i 4 timer, og nach etterpå. Like gøy som før, og enda gøyere idag når formen er nyyyydelig =) Nei, få litt kustus på mannfolka, de skal jo bli pappa snart! såklart skal de gå ut avogtil, men det går jo an å roe litt ned på alkoinntaket, og ikke dra ut HELE tia!

blir så engasjert av sånn her, teite uomtenksomme mannfolk :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift lås på utgangsdøra så tar han nok hintet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...