Gå til innhold

Referat fra treff 9.6


Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Ja da er nok et koselig treff overstått og jeg skal prøve så godt jeg kan å skrive litt... Vi møttes utenfor Odden noen minutter forsinket de fleste av oss, men sånn går det når det er sultne babyer i bildet! I dag var vi fire stykker som kom siden rikke plutselig fikk rier og måtte droppe det (vi syns du godt kunne ventet til i ettermiddag da :P hehe). Så det var Hanne_L, Hufsla, Tut og Kjør og meg (håpefull86).

Vi ruslet oppover gågata og satt oss i sola utenfor platebaren, var godt med en kald is i varmen! Babyene til hanne og tut og kjør sov og koste seg i sola de også, ble ikke så mye mat på de siden det var så mange spennende lyder rund omkring men mammane fikk hvertfall spist litt... Vi fikk oppdateringer fra sykehuset der Rikke lå underveis og alle var vi spente på når prinsen skulle komme ut. Etter en tur rundt i butikkene måtte vi alle reise hjem igjen da det begynte å bli ettermiddag. Så i dag ble hvertfall jeg solbrent, regner med at noen av de andre også ble det for det var VARMT!! En flekkete kjole fikk vi også i dag, tissa du på deg? Hmm... skyld på babyen du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi, hi :-D Veldig bra Håpefull86!

 

Jeg blei ikke solbrent, men så smurte jeg meg fra topp til tå før jeg gikk hjemmefra :-) Kanskje derfor jeg aldri blir brun...

 

 

PS! Det "billige" foccaciabrødet jeg kjøpte var knallgodt!!!

 

 

Hilsen Hanne_L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da skjønne det at jeg glemte å smøre meg :) hehe... hadde jeg smurt meg med den eneste kremen som står her (faktor 40) så hadde jeg sikkert blitt like rød allikevel, finns ikke pigmenter i huden min som blir brun. Skulle sett meg i fjor sommer, da så jeg seriøst ut som en polkagris (rød, hvit etter bikinotopp, rød, hvit etter bikinobukse og så rød igjen til slutt).... LEKKERT!!

 

Så bra det billigbrødet ditt smakte da :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...