Gå til innhold

Svangerskapskløe...


Sprudle *født en liten jente*

Anbefalte innlegg

er det noen andre som er plaget med dette...?

Jeg er bare 16 uker på vei og har hørt at det ikke er veldig vanlig tidlig i svangerskapet!

Det er utrolig slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om det er det jeg har ..men det kan vell ikke være stort annet...:P Klør og klør..på undersiden av lårene/rumpa, og magen..Spesiellt... Huffameg! Nå har jeg vent meg til det..siden jeg sikkert har hatt det i en måned...(er i uke 18 nå)... Så ikke noe moro nei...har også hørt det er mest "vanlg" p slutten..så jeg skjønner ikke no`!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en periode meg MYE kløe, men nå er det over. Jeg har blitt flinkere til å smøre meg etter dusjen. Det kan hende at det hjelper hos dere også. Jeg bruker Body Butter fra Body Shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg! HAr smurt meg med stort sett alt som kan smøres...med liten effekt...så jeg gjir snart opp..;) Men smører meg gjevnt uannsett jeg...;) sikkert bra for noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja jeg vet akkurat hvordan du har det.... jeg sover ikke en eneste hel natt... klør og klør.... beina mine ser ikke ut fordi jeg har klødd til jeg blør.

Jeg har medisin som jeg fikk beskjed om og starte på igjen (gikk på dem fast før jeg ble gravid) og han mente det skulle hjelpe men neeeiida....

jeg kommer til og bli gal!!

det er værst om natta... jeg klør til og med i ansiktet!

håper medisinen begynner og funke snart!

 

hvor på sunnmøre er du fra forresten...? min samboer er opprinnelig derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pillene heter forresten urso falck... og legen min sa at dem ble brukt også mot svangerskapskløe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klødde også noe sinnsykt de første ukene - helt til jeg fant årsaken - jeg smurte meg for mye med diverse kremer og oljer i frykt for strekkmerker(Det er lov å håpe..). Kunne finne på å smøre meg 3 ganger om dagen. Tror jeg reagerte spesielt på babyoljen. Kløen gav seg med en gang jeg reduserte smøringa. Nå smører jeg meg bare en gang for dagen med en fet bodylotion - kløen har gitt seg helt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nylig at denne kløen er et tegn på at kroppen ikke får renset seg for alle de stoffene som skal ut av systemet, var det leveren som ikke fikk gjort det den skulle tro? Skal prøve å finne linken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...