Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa var bare 2400 da hun ble født. Veide henne i denne uka og hun veier nå 5900. På 5 mnd har hun bare gått opp 1200 g, er ikke det veldig lite?

HS sier bare jo det var litt lite, og gjør ikke noe mer med det. Hvor mye har deres barn gått opp fra de var 4 mnd til 9 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er hun 9 mndr og 5900g? snuppa mi er også lita, hun var 2545g ved fødsel, nå er hun 11 mndr og 7560g og 70,5 cm...

Skrevet

sønnen min veide 6kg da han var 6 uker...

Skrevet

Guten vår er noko større enn jenta di, men han har heller ikkje gått så mykje opp i det siste. Ved 4 mnd vog han 7900g, ved 8 mnd vog han 8950g. Dvs, han har gått opp 1kg på 4 mnd. Har ikkje fått nokon kommentar til det hos helsesøster.

Det er veldig vanleg at vektkurven flatar ut mellom 5 og 6 mnd, i og med at babyen blir meir aktiv.

Skrevet

Mi er 9 mnd, var 3000 ved fødsel og er nå 7370. Har gått opp 1500 g fra 4 mnd til 9 mnd.(nesten 500g siste mnd) Så det er ikke så mye mer enn di.

Skrevet

Hun følger sin egen kurve, men er ganske lang, 68,5 (bare 46 ved fødsel). Hun er veldig aktiv, kryper og hopper rundt hele dagen. Hun er kjempeblid og virker fornøyd. Hun er ikke så flink til å spise, må være kjempefornøyd hvis hun spiser en halv brødskive.

Hun er heller ikke så flink til å sove om nettene og kaver.........lurer på om ikke det kan være tenner som plager henne. Til vanlig er hun våken tre ganger om natten for å spise. HS synes ikke jeg skal avvenne henne om natten siden hun er så liten.

Skrevet

da var hun liten om hun veier ca 6 kg som 9 mndr =)

guttten min er 1 år snart å veier i underkant av 9,5 kg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...