Gå til innhold

da kommer jeg inn her til dere...og har allerede 1 spm:)


3guttsmamma;)

Anbefalte innlegg

Hvilke vitaminer tar dere??

Jeg har tatt gravitamin no men det står på pakken at du bare skal ta de 12 første ukene..

jeg har en sånn masete jordmor når det gjelder å ta vitaminer så jeg tenkte jeg skulle være flink denne gangen før jeg kom til henne så slipper hun å mase og klage sånn...hehe..

Ha en fortsatt fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit:)

Det er mange spørsmål rundt vitaminer, det er ikke bra å ta for mye tilskudd om man ikke har fått påvist mangler på noe. Folat er viktig de 12 første ukene, ellers skal man ta Omega 3 gjennom hele svangerskapet. Om du har et sunt variert kosthold skal det ikke være nødvendig med vitamintilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor sa til meg at jeg kunne slutte å ta folat

og jeg kunne fortsette og ta multivitaminer siden jeg sa jeg tok det.

Hun sa at det var bra at jeg tok Omega3, men om jeg likte makrell i tomat var det mye bedre at jeg spiste en skive med det om dagen i stedet:)

Så nå tar jeg multivitaminer og Omega3 de dagene jeg ikke spiser makrell i tomat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ta fortsat de gravid vitaminene og omega3.... har ett veldig opp og ned kosthold da så på denne måten får eg ivertfall i meg det viktigste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt tran en stund, nå tar jeg multivitaminer og omega-3. Varierer litt jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...