Gå til innhold

Alkohol, bonger eller fri bar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det virker så snevert å levere ut f eks 2 bonger per pers. Vi vurderer å ha fri bar. Dette skal jo ikke være en "hæla-i-taket-fest" hvor folk skal drikke seg bevisstløse så tror ikke den regninga sender meg i grava.

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha fri bar(med bartender) for vi skal ha festen på et samfunnshus. Hadde vi hatt festen på hotell e.l, hadde vi brukt bonger.

Vi kjøper inn vin(både rød og hvit), cognac, baileys, øl og litt til drinker. Orker ikke å ha så mange drinker heller, for vi vet ut fra folkene som kommer, er det mest rødvin og øl det går i.

Jeg regner med folk er voksne nok til å passe på seg selv egentlig.. Fulle folk i finklær er ikke fint å se på.

Skrevet

Kommer jo an på om dere handler inn alkoholen selv, eller om det er de som styrer lokalene som står for det. Hvis det er de som styrer lokalene som står for alkoholen, kan det fort bli dyrt med fri bar (er som regel ganske stive priser) Vi (les: min samboer) vil ha fri bar, så vi prøver å få tak i lokaler hvor vi kan ta med egen drikke, blir litt rimeligere da.

Skrevet

Fri bar! Kom ikke på tale om noe annet iflg min kommende mann! Han er Danske og de hadde blitt fornærmet hadde vi skulle gitt ut bonger. Er jo enig men jeg ville "spare" litt da jeg synes brylluppet blir kjempe dyrt, det var hans ønske om å gi meg et drømmebryllupp og det får jeg så sannelig så jeg får heller slutte å "klage"=:-D

Skrevet

Vi har også fri bar. Kjøper inn endel øl,vin og likør samt cognac til kaffen. Kjøper litt nå og da så det ikke blir så mye på en gang. Som du sier ,det skal ikke være noe fyllefest,men folk skal få kose seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...