Pige81 Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Fikk en sms i dag og kunne sjekke på nett hvor mye jeg får igjen etter at de har måttet regne det om litt ;-) Joda, 20 700 kr!!! Herregud så deilig! Men vi skal hente hund i neste uke, så da fyker 14 000 ut ;-) Men det er jo verdens herligste Mops så da er det verdt det Ha en flott helg alle sammen!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Ja det var en god slant penger... skulle gjerne hatt så mye igjen selv, men men.... Ha en fin helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå