Gå til innhold

Hvor tilbringer dere bryllupsnatta? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hjemme i huset der vi bor. Som mammaen min sier, "Bryllupsnatten har dere hatt 100 ganger før...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er sant. Så hvorfor gjøre som oss å betale 2600 for den??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja..det er ikke helt det som er grunnen, men vi skal ha festen i hagen til mine foreldre. Nærmeste hotell er et kjipahotell, og ellers må vi inn til Bergen (laaaang tur etter laaaang dag) for å sove, snu i døren og hjem igjen på søndagen.

 

Trøster meg med at 70% av alle nygifte ikke har seg bryllupsnatten, de er rett og slett for trøtte....Hotell eller ikke hotell...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det gamle rommet mitt hjemme hos mamma. Hun skal heldigvis ikke være hjemme da!:P Blir veldig romantisk siden det også var der vi lå sammen for første gang, og da vi natta etter sa at vi elsket hverandre!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme. Kjempe slitne og fornøyde med dagen!! :-) Det beste var når han hadde fått hjelpet meg ut av kjolen og fjernet alle spennene...... :-)))

 

Og nei, ingen sex. Det hadde jeg ikke overskudd til da. Mer enn nok å bare ligge inntill hverandre og kose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å enten være hjemme, eller ha et helt vanlig standard hotellrom. Antar at vi kommer til å være så slitne at vi ikke vil få utbytte av noen brudesuite. Vil heller bestille den til en helg en eller to uker senere, og få nyte den til fulle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...