Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har 2 venninner det står mellom. De er svært forskjellige begge to, men syns det er så vanskelig å velge. Person1 er litt ulik meg i være måte og vi er ikke så tette venninner, men har mange like interesser og har det kjempe koselig sammen. Vi er mye sammen med hun og kjærsten + bebisen. Velger jeg henne kommer hun til å ta forloverjobben kjempe seriøst. Person2 er mer lik meg. Vi prater mer personlig og privat med hverandre. Kjenner ikke typen hennes noe særlig. Hvis jeg velger henne får jeg nok et bra utdrikningslag, men tror nok ikke det hadde blitt tatt så seriøst som person1 vil gjøre det. Jeg har mest lyst, egentlig, til å velge person 1. Sambo velger nok samboeren og jeg syns det hadde vært veldig koslig med et vennepar som forlovere. Men, person 2 kommer til å bli kjempe fornærmet. Hun forventer omtrent at jeg kommer til å velge henne. Ønsker ikke miste henne som venn, men dette blir ikke lett... Noen tips? Skal gifte meg i år så har ikke så altfor god tid.. Uff, gruer meg mer til dette enn til selve bryllupet =)
FruMamma med nr 2 Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg kan bare snakke ut fra min erfaring. Jeg måtte bytte forlover for 3 uker siden(vi er ikke uvenner, men en annen grunn). Jeg byttet fra en om er ulik meg, til en som er lik meg. Og ting fungerer veldig bra. Vi har ikke kjent hverandre i så mange år, men vi fungerer kjempegodt ilag, og vet nesten hva den andre tenker. Jeg ville gått for person 2 hvis jeg var deg. Men...du kan jo ha to forlovere også Lykke til med valget ditt!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Kan man ha 2 forlovere??? =) Er det virkelig mulig? Visste ikke det jeg... Har skikkelig lyst til å spørre person1, men er virkelig redd for hvordan 2 vil ta det. Men ser det ikke litt dumt ut med 2 forlovere? Sambo skal jo bare ha 1..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Ja, det er ikke et lett valg. Jeg har selv valgt å ha to forlovere. To venninner i samme gjeng som jeg er veldig knyttet til. Men du bør ikke velge en forlover bare fordi du regner med at hun blir fornermet om du velgen den andre. Husk, det er din dag og det er det viktigste... Jeg har en venninne til som jeg har (brukt å ha) et veldig nært forhold til som jeg ikke skal ha som forlover. Vet at hun kommer til å bli veldig fornermet for hun er faktisk den som spleiset meg og sambo. Men jeg har altså ikke valgt henne av den enkle grunnen at jeg ikke har hatt så veldig mye med henne å gjøre etter at jeg ble gravid og til nå (1,5 år). Sånn er livet...
Nina og Lucas Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 jeg valgte den venninna jeg trodde jeg måtte bruke. men jeg måtte bytte da hun viste seg å ikke være så god venninne som jeg trodde. Har nå valgt søstra mi som jeg mye heller vil ha som forlover. Det virker som du har mest lyst å ha nr 1 som forlover og det er jo din dag, hun blir sikkert fornærmet men det går nok over. heller spør henne om mye hjelp så hun vet du enda vil ha henne der:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Velg nr 1 :-) Høres ut som om du mest sannsynlig vil ha hun...innerst inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå