ana baroma Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Gubben dro på båttur med en kompis, jeg er hjemme og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Bonusungen sover (håper jeg - ups, må opp og sjekke), og på TV er det fotball... ja, ja... får finne en bok da kanskje? Gjør dere noe gøy i kveld?
Pige81 Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Svært lite her i gården... Rydder litt og surfer litt ;-) Jeg vil også ut på sjøen
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 har vore ute i hagen til nå - eg har selvfølgelig klart å bli så utrolig solbrent. Har ikke vore så solbrent på mange år. Såg at hu mellomste på 5 også var litt rød, men hu var bare litt rosa. Eg er signalrød... hehe... guttungen er bare blitt brun. Så nå må eg vel dekke meg til resten av helgen... Nå skal eg strikke litt og så legge meg... er kjempe trett av å leke og styre på i hagen i hele dag.
ana baroma Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2006 Jeg fant på noe!!! Bestiller julekort:-)) Må jo gjøresm og som regel blir det for seint likevel, hehe:-) Jr sov ikke, så vi måtte lese et lite eventyr til, så la han seg og sover som en stein... Og nå gidder jeg ikke mer snart, kryper vel til køys snart jeg også.
solemio Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Her er det full action med fotballVM i gang, og jeg har sett blikket til min mann for siste gang på en måned... Surfer vilt, prøver å brette tøy og skal rette noen engelske prøver til før jeg legger meg. Fredagene er ikke hva de en gang var.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå