Hoppetussa Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Er det noen av dere som har vært på kino med babyen i magen? Har dere merket noe annerledes i forhold til bevegelse? Lurer på om det er greit for babyen? Det virker som den lille jenta i magen min ikke liker støvsugeren - det har blitt så sterke bevegelser der inne når jeg støvsuger at samboeren min har pent måttet ta støvsuginga. Ikke det at det gjør noe men...
esmase Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Var på Da Vincikoden i forrige uke.Merka ikke noe spesielt i magen,men så var det heller ikke spesielt høye lyder heller. Hadde ikke gått på Omen for å si det sånn.....)
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har vært masse på kino, jeg. Kan ikke si jeg har merka noen forskjell.. Men noen ganger reagerer hun på lyder og sånn, men det trenger da ikke være negativt! Kanskje de små hopper av glede=)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 har vært masse på kino..eneste filmen han virkelig reagerte på var walk the line...men jeg tror han likte musikken jeg!!
kevin+oscar Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 går på kino:-) ikke hatt no "avvik" på spark eller annen bevegelse.... bare kos her..
Cat&Gullungene Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har også vœrt på kino, og merket heller ikke noe forskjell. Så Da Vinci koden. Hadde tenkt å se Omen, men den var utsolgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå