Gå til innhold

Spania i sommer


oslomamma23

Anbefalte innlegg

Prøver noe helt annet enn snakk om penger og pappaer ;) Noe som er alene med barn og vil reise til spania i sommer?? Jeg har en sønn på 2 år. Drar antageligvis i Juli..

 

Hilsen oslomamma25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som en glimrende ide! Jeg kan dessverre ikke bli med, men jeg håper du får en kjempefin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg skulle så gjerne ha blitt med deg-trenger også en feriepartner,men jeg har tre barn-og skulle kanskje heller ha reist enten alene til syden i en uke,med en reisevenninne-utenom sesong feks,eller hatt noen å leie feriehytte med her i Norge,Kristiansand feks,for sånt er utrolig dyrt når man er alene om å betale feriene! Så er du interessert i noe sånt noen gang,må du gjerne ta kontakt! Mine to yngste er forresten 2,5år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har 3 stk og trenger noen å reise med jeg også! Ente til syden eller en plass i norge ja :o)

Litt om meg: Jeg er 22 år, har 3 barn, ei jente på 4 en sønn på 2 og enda en sønn på 7 mnd. Bor i stavanger. Er fra nordnorge.

Pappan til mine barn skal ha de fra 5. juli-20 juli så da er det mest aktuellt å reise for meg. Utenom den perioden har jeg tenkt en del på weekenspa!! Høres sååååå deilig ut å bare dra å bli tatt hånd om en helg...å baaaaaaare slappe av! Koster rundt 2800 kr tur retur ink hotel for weekend spa, og ca 100-300 kr pr behandling når du er der. Det er en 3. del av den norske prisen for behandling.

 

Her er msn min: [email protected]

Om du er interessert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jeg skal se på muligheter! Tar kontakt hvis det går-spa høres bra ut,da må vi få med noen fler her inne:) Det hadde vært kjempebra! Mine er gutt på 9,og tvillingjenter på 2,5. Pappaen til de minste skal ha dem en uke i midten av juli,og en uke i høst,mot slutten av august tror jeg nok. Jeg bor på østlandet:) Helger er sikkert noe flere er inne har mulighet og lyst til en helg-var jo ikke så dyrt heller! Ellers kunne jeg tenkt meg en sydentur på slutten av august,etter skolestart,da er det billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Oslomamma! Mine ferieplaner er ikke helt klare enda, men jeg håper på en sydentur med sønnen min på 4 år. Vi har vært i Spania mange ganger, så det frister å prøve noe nytt. Er du åpen for andre forslag? For det hadde vært moro å reise sammen med noen.

Jeg er forresten ei jente på snart 25 fra trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, åpen for andre forslag, var vel mest det at hvis jeg dralene med sønnen min så vil jeg dra til et sted der jeg er litt kjent.. Sikkert deilig å reise alene, men hadde vært hyggelig å reise med noen i samme situasjon. ;) Har du msn?

 

Hilsen oslomamma25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også tenkt på at jeg skulle hatt noen å reise på ferie med, som er i samme situasjon!

Jeg er 24, jente på 2, Oslo her og:)

Har ikke planene klare for sommeren enda, -har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg du spør?? Har msn men bare med hele navnet mitt i.. tror ikke den skal legges ut her.. har du en??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...