Gå til innhold

Yuuuhuuuu !!! NÅ hørte jeg babyen min :o)


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg hjertelyden på babyen.....

Igår så fikk jeg vite av broren min som er lege at det var PULSÅREN jeg hadde funnet !! FLAUT !!

Han turde ikke si hvor jeg burde lete - så han sa jeg burde ta den med til JM og be henne vise meg hvor jeg skulle lete ;op

Men jeg tenkte det ut selv - visste ikke hvor skambeinet er, men leta og leta.....og fant det !!

Hørte et lite lokomotiv !! Hjerteslagene lå på på 156....fikk ikke sett det skikkelig da jeg var LITT opptatt med å ta det opp på mobilen ;o)

Og nå er det skikkelige hjerteslag jeg hører på mobilen min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi!!

 

Så du har sittet og hørt på din egen pulsåre på mobilen og babywatch'n og vært sååå fornøyd med å høre på "babyen" din...? ;o) *mobbelitt*

 

Moro, da! At du fant ut av det, mener jeg...

 

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da snuppa mi! Er en smule misunnelig på deg som har kommet så langt, for selv er jeg bare stressa og engstelig. Selvfølgelig er jeg kjempeglad også, men bekymrer meg nok veldig lett...

Morro med et lite lokomotiv da, hva drev egentlig du med rundt EL? :o)

Kan du høre lyde hele tiden nå da? Så koselig med hjertelyd.

 

Var med venninna mi på UL (satt ute og ventet altså) på tirsdag, hun var da 12+3 og fikk termin 15 desember. Er ikke det ca din termin og? Jeg sa hun måtte komme inn hit og snakke med deg, så du får holde utkikk. Jeg er nøyaktig 2 mnd etter dere, min egen termin 15. feb. Har fått time til ultralyd i uke 9, 4 juli. Gleder meg til det, for da blir det mer virkelig for oss.

 

Vi må treffes igjen snart alle sammen, har dere planlagt nytt treff?

Jeg ble selvfølgelig forkjøla samme dag som jeg fikk den positive testen. Er ikke det typisk? Så jeg ligger hjemme på sofan og kjenner på mine ømme pupper (hehe), mens mannen er på overraskelses bursdag. Skulle egentlig ha jobbet hele helga, men jeg er hjemme i dag og i morgen iallefall, så får vi se med søndag. Første gang jeg er borte derifra, så har litt dårlig samvittighet. Men de klarer seg vel uten meg.....hehe.

 

Skravlesyk? Jeg? Neeeeeeei, det tror jeg da ikke....... *smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....og jeg som har latt faren og søstera mi høre det og var såååå fornøyd....jajaja...men lærer mens man lever ;op

Men.....nå har jeg klart det !!! Nå stemte alt og det føltes ekte denne gangen - kjente jeg ble glad i hele meg når jeg hørte på det....

 

Ha en fin helg du også - så snakkes vi snart på treff !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...