Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Han har hostet littegrann i noen dager nå, altså ikke mye. kanskje 5 host tilsammen pr dag. også nyser han masse , men det har han gjort siden fødselen av. det blir også en del surkling i brystet/halsen hans når jeg har ammet han. er vel overhysterisk, men bør jeg undersøke han? for barn under 6 mnd skal jo ikke hoste står det... er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt forkjølelsen hans? dumme spørsmål men...
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Ville ikke bekymret meg i det hele tatt enda. Gutten her hoster også litt innimellom, men ikke noe voldsomt. Nyser gjør han også. Kan godt hende gutten din har blitt litt forkjølet, men det tåler de. Følg litt med om han blir mer syk, kontroller temperaturen osv. Skal se han blir frisk igjen snart:) Kan nesten garantere at legen ikke vil gjøre noe så lenge hosten ikke er "stygg". Men følg litt med du:)
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 takker for svar, han virker blid og fornøyd, så jeg slapper av mer nå
*jaja* Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Mitt gull på 6 mnd har slimhoste og surkler i brystet. Almenntilstanden er på topp og ingen feber. Vi fikk efedrin til henne for å løse opp slimet. En liten forkjølelse tåler de nok, men hvis han begynner å surkle mer, hadde jeg tatt en telefon til lege i alle fall. Små spedbarn tåler så lite og en telefon skader ikke. Men alt er nok helt ok hvis han hoster så lite som du sier God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå