Gå til innhold

Lilleklump har blitt så rolig i det siste...normalt?


mittlillegull

Anbefalte innlegg

Er litt bekymret. jeg kjenner det sparker noen ganger gjennom dagen så jeg vet det er liv. men er det vanlig at de har litt roligere perioder innimellom?? Fra lørdag til tirsdag var det skikkelig masse spark og liv hele tiden, men fra onsdag til nå så er det bare av og til og mye svakere. kan den ha lagt seg innover eller hva? Lurer bare på om det er normalt eller om jeg bør være bekymret...er førstegangs så jeg aner ikke hva som er normalt:)

 

Håper på mange svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er rundt 20 uker og mer, så har jeg det akkurat slik selv (også andre her inne). Helt siden 17 uke har jeg kjent liv hver dag, hele tiden. Men plutselig så ble det så veldig rolig..Men bare tenk, det minsker så mye med plass og nå...Fra uke 18-19 starter jo oppfetings-fasen..Da skal de bare legge på seg..Så det er nok derfor!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm...er 22+1. håper det bare er det. tenker jo at så lenge jeg kjenner NOE så er det i hvertfall liv der inne....men er førstegangs og aner ikke når man skal bekymre seg og ikke..vil ikke være hysterisk...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs jeg og...Og 22+3 så da er vi ganske nærme hverandre!!! :D Reagerte på samme måte som deg, men ble beroliget her inne av andre..De sa det var normalt! Nå er det mer bevegelser noen tider på døgnet! Spesielt når jeg skal sove..haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22+3 og kjenner plutselig mindre enn det jeg gjorde tidligere. Så jeg har vært litt bekymret. Var på ul i dag pga kynnere, og såg en aktiv jente der inne. Så tror det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det akkurat likedan som deg:)

Plutselig en liten periode kjente jeg ingenting men så kom sparkene igjen! Sparkene er ikke så sterke nå som før synes jeg...Kun en sjelden gang at han kan sparke sånn skikkelig at det vises utenpå magen! Tror dette er normalt:) Er 22+2,omtrent like langt som deg :)

Lykke til og masse klemmer!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her. Kjenner mye mindre enn jeg gjorde tidligere og er 22 uker på vei. For 3 uker siden kjente jeg noe hele tiden, men ikke nå.Kjenner det kanskje 3 - 4 ganger pr dag nå. Beroliger meg selv med at babyen ligger og sparker mot ryggen min jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20 og kjenner nesten aldri liv, men det skyldes nok at morkaken ligger anterior. Jeg er ikke bekymret.... UL viste at alt er bra, og jeg kjenner tross alt tegn paa liv hver kveld naar jeg legger meg. Sist jeg var gravid (er 2.gangsfoedende) ble babyen plutselig veldig rolig. Husker ikke helt hvilken uke, men tipper kanskje rundt uke 25??? Alle andre snakket om hvor mye babyen deres sparket osv, mens min laa helt stille gjennom resten av svangerslapet. Var saa bekymret at jeg fikk ekstra UL, men alt var fint med den lille.

I dag er hun 18 mnd gammel og veldig jente, saa det kan jo ha noe med personlighet aa gjoere????

 

Ett godt tips (dette gjoer de paa sykehuset): Dersom du er bekymret og ikke kjenner liv, saa drikk et glass med iskald sterk saft. Det pleier aa sette fart i babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...