Guri og Evelina Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Vi tenker på bestille tur til Thailand i slutten av januar, da vil babyen vår være litt over 2 mnd. gammel. Er det noen som har erfaring med å reise så langt med en så liten baby? Vi vil bo på et ving-senter med happy baby..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Min erfaring; nei, h*n er ikke for liten. Jeg synes ikke det, men jeg har god erfaring med det. Har vært der når snuppa har vært 5 mnd, 11 mnd og 15 mnd. Alle gangene har hun storkoset seg. Har ikke hatt noe problemer... Du kan se på siden jeg har laget; www.barnithailand.piczo.com Her står det litt om det å ha med små barn til Tahiland.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Har du tenkt på tidsforskjellen? Det kan bli vanskelig å snu døgnet?
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Hei hei vi tenker på akkurat det samme selv, termin 3.okt og reise til Thailand medio desember.. Jeg dytter litt..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Ikke'no problem! Dess yngre, jo mer tilpasningsdyktig! Jetlag finnes nesten ikke hos babyer, da de sover så periodevis uansett... Har reist med baby over Atlanteren i 3mnders, og til Østen i 6mnders alder. Hadde aldri problemer med dette.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville ikke ha bestilt tur før dere har fått baby og ser hvordan dere føler dere da - små og store, man vet aldri hva slags barn man får og hvordan man føler seg- jeg ville også ha vurdert om jeg hadde orket å reise så langt... Men det er meg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er litt enig med hun siste. Etter min fødsel tok det 6 mnd før jeg var bra i underlivet. Men det er ikke alle som er like uheldig. Også greit å se om du får til fullamming for det er det beste(letteste) når dere er i utlandet med tanke på hygiene. Men det er utrolig deilig og avslappende å være i slike fine omgivelser. Bestil rom med aircondition og ta med mygnetting(mye mygg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå