solemio Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Mannen min og jeg kjøpte hver vår soft-is i dag, og fikk veldig vondt i magen to timer etter. Endte opp på hver vår do her hjemme, og jeg tenkte at jeg skulle ringe opp og si fra (vi har ikke spist noe annet felles i dag). Hadde da trodd at de ville notere ned navnet mitt og ringe meg opp når de hadde sjekket maskinen sin, i stedet var det en dame der som sa at hun selv hadde spist soft-isen for en halv time siden, og at de sjekket maksinene ofte nok. Skal jeg ringe Mattilsynet? Jeg er helt sikker på at det er isen, og jeg løper på do i ett her. Hva hvis gutta mine hadde spist den isen (de var heldigvis ikke med på turen), eller at andre barn spiser den?
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Hvis hun ikke reagerer på at dere har fått magetrøbbel etter at dere begge har spist, hva kan man gjøre da?Det går jo an å ringe mattilsynet og spørre hva dere skal gjøre med dette?
ana baroma Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ring mattilsynet!! Sånne softice maskiner er ekstreme bakteriebomber:-(
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 kjempe barketrier om dei ikke vasker ja - har et gatekjøkken her oppe som me har pleid å kjøpe soft is hos - men har hørt fra tidligere ansatte at han som driver det gatekjøkkenet han gjør den aldrig ren. Da må det være krise før han gjør det... æsj.... me har ikke kjøpt noe soft is der siden da... Da kjører me heller en mil til bensin stasjonen for en soft is om me absolutt skal ha en.
☆Gudlo☆ Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Du ringer da til mattilsynet. Har jobbet i restaurant bransjen, og egentlig skal de ta henvendelsen fra deg meget seriøst, og full rapport skal skrives til ledelse/hovedkontor. Dessuten skal du bli henvist videre på tlf til ledelsen. Det hun damen sa til deg er helt uholdbart!! Rett og slett ikke lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå