Gå til innhold

Fått strøm i mge..


2 Hærligheter!

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er farlig å få strøm i seg når man går gravid? Fikk det pga en jordfeil med oppvaskemaskinen og ble bekymret for den lille i magen!!! Er i uke 23...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dersom den beveger seg tipper jeg at alt er ok. Det eneste jeg kunne se for meg at var farlig er jo om du får skikkelig mye strøm.

Dersom ikke du kjenner bevegelse i magen ville jeg dratt til legen og sjekket at hjertelyden var ok.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For din egen skyld ville jeg tatt turen å sjekket på legevakten, men jeg tror dette har gått helt bra!!!

Opplevede det samme med en kollega av meg på jobb i fjor, bortsett fra det var noe annet på kjøkken som klikket helt.... Alt var bra med den lille da! Men det er alltid bedre å være sikker!

 

Ta en tur, det er fort gjort, de sjekker hjertelyden ,-)

Hører gjerne fra deg !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun farlig å få strøm i deg om du får det gjennom deg. Altså f.eks du får strøm i begge hendene.. Hvis du holder med begge hendene i det du får strøm fra om du skjønner. Ble litt kronglete forklart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk strømmen gjennom meg...Lente foten mot vaskemaskinen og holdte hånden i vasken...men han sparker og rører på seg...Hmm...Tror dere det gikk greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått strøm i meg mange ganger....fra hestegjerdet ute. har sjekket det og det er ikke noe farlig for den lille så lenge det ikke er sterk strøm...jeg holdt til og med i vann mens jeg fikk strøm og da blir det jo sterkere...babyen får seg bare en liten forfriskende opplevelse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...