wicca Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 jeg har bestilt meg skreddersydd kjole og fikk den her i forrige uke, den er bare så fin men jeg er blitt gravid og er kjempeglad for det men det jeg ikke hadde regnet med var at magen skulle poppe ut med en gang jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei Trodde jeg hadde beregnet dette så godt men tenkte ikke på at når man har vært grvid ganske nylig så blir magen fort stor igjen og. Problemet mitt no er at kjolen passer ikke......... håper på at magen går litt inn da før bryllupet men bør vel ikke satse på det. Så nå må jeg finne en som kan sy den ut (håper det går å sy den ut, har sett på den men kan ikke se noe men så er ikke jeg flink til sånne ting heller da) Har heldigvis enda 9 uker på meg så jeg håper jo det ordner seg, men jeg har hatt noen søvnløse netter pga. dette og når jeg endelig har fått sove så har jeg mareritt Kan noen krysse fingrene for meg?
wicca Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2006 Også skal det stå beregningen ikke begegningen hahaha
Nuss Nuss Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Håper du får sydd den ut, gratulerer så mye med en ny på vei. Jeg har nå fått skreddersydd kjolen min og går og er livredd for at jeg skal legge på meg eller bli tynnere så den ikke passer om 15 dager. Forstår så godt din bekymring men så er det jo et privilegum å få oppleve en graviditet også! Lykke til! Krysser fingrene!
It's all about me Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Hva betalte dere for å fåkjolen skreddersydd? Jeg har gjort det samme selv og ender på 13000,- og lurer på om det er mye eller lite..... Må legge til at det er inkludert slør og veske.
wicca Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2006 Hei Intensity & Christian Jeg betalte 7400 for kjolen, syns det er billig jeg men nå må jeg jo betale mer siden jeg må sy den ut da
It's all about me Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Oj det var billig ja. Men nå har det vel litt å si hvordan kjole ser ut også. Håper det iallfall ordner seg for deg.
wicca Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2006 Legger inn bilde av den her jeg http://www.lisenett.no/brudekjoler/bk24.htm
Fødeklar mamma til snart 3 Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Det var en nydelig kjole!!! Gratulerer og lykke til.. du skal se det går fint å få den sydd ut...krysser fingrene for deg!
Cat.68 Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 For en nydelig kjole. og med en liten gravidkul i tilegg kommer du å bli rørende vakker !!! Håper du finner noen som kan hjelpe deg å sy den ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå