Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 .... bli såra igjen og i gjen hele veien.. vi starta sammen for 3 år siden var drit forelska og fikk inntrykk at han var det samme.. 1 år siden fik vi en sønn.. og ting har bare blitt vere og vere............ all juginga.. alt som fåregår bak ryggen min.... rart jeg har blitt kontrollbetjent???? har ikke merka engang på 3 år at han har kjempa for meg ikke en gang... jo han har bryd seg en gang i blandt... men aldri ved en krangel vist at det er meg han vil ha vis jeg har hatt lyst å gå... ååååååååååååååååååååååååååå orker ikke mer... om 2 uker skal jeg og lille gutt på ferie aldri gleda meg så mye....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Så lenge man ikke har tillitt i et forhold har man ikke noe å bygge på, ingen håp og drømmer. Man lever bare fra dag til dag og lurer på når neste avsløringen skjer. Har det akkurat slik selv, hvorfor f... blir vi!?!?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 jeg blir fordi jeg elsker han å vil løse alle våre problemer men kommer det noen gang til å skje??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå