Gå til innhold

Noen dumme spørsmål


Lima og meg

Anbefalte innlegg

-Hva er en kynner?

-Er man langt på vei når man kan få det?

-Hvorfor blir det sånn?

 

Håper noen orker å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Kynnere er sammentrekninger i magen/livmoren. Det er noen som har det, andre ikke. Det er heller ikke farlig, så lenge det stopper etter et par timer. Kynnere kan fås etter sex også... tidlig som du er og jeg (23 uker) så kjenner man dem ikke noe særlig!

 

-Noen har dem fra veldig tidlig av, andre mot slutten, mens noen ikke i det hele tatt..

 

-Tror nok det skjer for at livmoren skal utvide seg, og trene seg til fødselen..

 

 

Håper det var greie nok svar :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du kjenner godt når du har en kynner! Magen blir helt hard! Stram som et trommeskinn! Men for min del har det ikke vært vondt i det hele tatt, bare registrerer at den blir hard, går over etter ei lita stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har visstnok kynnere men ikke alle kjenner noe til dem/er plaget av dem. Det blir som regel værre ved barn nr. 2 og 3++ Slik som alle har bekkenløsning, men ikke alle det gjør vondt for.

 

Jeg har vært veldig plaget. Skal ha nr. 2. Kan ikke huske at jeg kjente noe til det med nr. 1. Begynte med kynnere ganske tidlig. Jeg må legge meg ned, ellers slipper det ikke taket. ihvertfall ikke på lenge.

 

Husker ikke når disse evt. blir merkbare, men er vel i løpet av 2 tri.

 

Magen blir som en ballong, og steinhard. Hos meg kommer det hvis jeg anstrenger meg. Hos andre kan det komme når man reiser seg opp f.eks.

 

Det er livmoren som trener seg opp.

 

Vanlig å få etter orgasme.

 

Så lenge de ikke blir regelmessige er det ikke farlig. Blir de regalmessige og sterkere kan det ha gått over til rier.

 

Det som dukket opp i hodet sånn i farta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge legen min er noen kvinner mer disponerte for å få sterke kynnere. Han er veldig bekymret for mine. Jeg har hatt dem i en måneds tid (6 mnd nå) og jeg er sykemeldt fra en jobb hvor jeg går mye slik at det ikke skal framprovoseres en altfor tidlig fødsel. Mine kommer også avhengig av hvor mye aktivitet jeg er i. Men, jeg har faktisk ennå ikke kjent mye etter sex. Må eksprimentere mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...