Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut for der når....


Gullesnuppa!

Anbefalte innlegg

Når babyen sparker? Får mange vanlige spark for tida, men ofte så dirrer hele magen,som om det skulla vært en krampe.. Er dette normalt? Kjenner jo at det er babyen som gjør det... Jeg veit ikke hvordan jeg skal forklare det sånn helt nøyaktig, men mener på at jeg ikke hadde det sånn da jeg skulle ha nr 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har også kjent d - som om babyen får epileptisk anfall eller noe .. :) Magen "dirrer" på en måte, og det varer ikke lenge. Akkurat som om en mobil med vibrasjon liksom. Er det sånn du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurart sånn kjenner jeg i blant også, ser jo helt merkelig ut!! godt å høre at det er sånn hos andre også! :) da er det sikkert normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kunne ikke ha beskrevet det bedre! Er nøyaktig sånn! Er vel normalt da forhåpentligvis:) Har slik panikk for tida for at noe skal være galt, masse merkelige drømmer osv hjelper ikke akkurat på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner han sparker hardt helt nederst i magen, begynner å bli plagsomt når jeg skal sove:) må jo på do hele tiden!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja, kan tenke meg at det ikke er noen helt god følelse!!

Jeg får stort sett spark i ene sida,å litt mot ribbeina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn dirring hadde jeg første gangen og! Var livredd for at det skulle være epelepsi.(han har ikke det)

Lurer på hva det er babyen gjør på når dette skjer!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke opplevd sånn dirring.. det værte som er er vel når man vokner om morran å¨må tisse å så sparker ungen, gjør det ikke akkurat bedre, må si j springer fort da,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19

Hmmm...kan det ha noko å gjere med at det er masse vatn rundt babyen? Eg tenkjer berre på at når ein har ein vassballong, so dirrar jo han masse berre ein tek litt på han...det same med gelé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dirrebaby jeg og;) har ikke tenkt så mye på det egentlig.. men det er sikkert normalt siden mange av oss har det likt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ungen nyser, og det er ringene i fostervannet dere kjenner som dirring?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kanskje litt fleipete.. mente ikke å støte noen, om noen mener at jeg gikk over streken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg tror ingen blir støtt av det. Jeg synes i alle fall den var morsom. Ser for meg lille babyen ligger og nyser så "bølgene" slår! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...