Gå til innhold

Flere som ikke vet kjønn?


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Vi ville ikke vite hva slags kjønn det er på babyen vår. Men vi har selvsagt en formening om hva vi tror det blir.. Synes det er innmari mange her inne som vet hva de skal få. Lurer på om det finnes flere som ikke vet hva de får? Og hva tror dere at dere får? Vi tror vi får gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er ekstra spenning i å ikke vite, men skjønner også de som vil vite det selvsagt. Vi hadde bestemt oss lenge i forveien at vi ikke vil vite kjønnet. Lykke til videre kosmosengel! Når er din termin? Blir moro å høre om magefølelsen forandrer seg, og om du får jente..

Lykke til! Nyt helgen og solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville heller ikke vite.. Eller sambo var nok litt ivrig på å vite, men jeg fikk siste ord. Uansett spurte ikke jordmor om vi ville vite kjønnet, så det er mulig hun ikke kunne se det...? Hos oss varierer det fra dag til dag hva vi tror det blir, men både en venninne av meg og en kompis av sambo tipper gutt... Så hvem vet.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hva vi får. Og det blir så spennende!

Samboeren tror det blir gutt, mamma tror det blir jente, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro...

 

Moro blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Vi ville ikke vite da vi var på UL. Visste heller ikke med førstemann, men da var jeg 99% sikker på at det var jente. Det stemte!

Denne gangen har jeg og følelse av jente, men en kommentar fra jordmor gjør at jeg egentlig lurer på om det kan være en gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så moro å lure...også spiller det ikke noen rolle. Bare barnet er friskt og i form så er det det viktigste for oss. Det er like ønsket uansett hva det er, og da synes jeg den spenninga med å ikke vite hva det blir er halve gleden ved å gå gravid:) For det er jo herlig å være gravid:)

 

 

NB! husk knipeøvelsene jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke, men vi ville vite men fikk ikke. Legen på ordinær ultralyd sa til og med at det ikke gikk an å se kjønn så tidlig!!! Bare tull selvfølgelig, det var nok fordi han ikke gadd - siste time torsdag ettermiddag, han ville nok hjem, for ultralyden var over på 5 minutter. Selvsagt spennende ikke å vite, men synes det er problematisk i forhold til klær - det er jo nesten ikke noe å få kjøpt som er nøytralt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hva vi får. Synes det var litt av spenningen siden det er vår første. Men jeg har en følelse... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hva vi får. Hadde vært litt ok å vist det i enkelte tilfeller, men samboeren er urokkelig og sier nei. Så da er det bare å teste holdbareheten på nyskjerrighets muskelen :-) Men har en følelse av at det blir gutt da, så da får vi vente i spenningen å se hva som dukker opp etterhvert.

 

Ha en god helg alle sammen, og nyt sola :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi veit vi får to av samme slag (enegga tvillinger), men ikke hva det blir. Jeg har litt lyst til å vite, men det vil ikke samboeren min, så da får jeg bare vente i spenning. Tar i mot hva det skulle være med takk!! :-)

Som en kollega til sambo sa: "Dere må ikke finne på å åpne julegavene lenge før jul, vet dere!" :-)

 

Tror forøvrig at det er gutter. Bare en følelse jeg/vi har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde kommet til enighet om å få vite kjønnet på UL, men den lille gjemte seg godt bak en beskyttende navlestreng, så det var ikke mulig!

I etterkant har jeg lurt litt på å ta en privat UL - bare for å få vite - men har ikke riktig bestemt meg enda... Har forsåvidt slått meg til ro med at det kan forbli en spenning til fødselsøyeblikket!

 

Jeg - og veldig mange med meg - tror imidlertid at det er en liten pike som bor inne i magen min, mens min kjære gjetter gutt....

 

Enig med de av dere som trekker frem de praktiske betydningene av å vite, da. Som en nevner ovenfor; det er ikke så mye nøytralt å få kjøpt og jeg lengter etter å kjøpe det aller første klesplagget til vår lille blomst!

Og barnerommmet som den lille må dele med storebror etterhvert kunne jeg også tenkt meg å forme litt etter om det blir to gutter som skal bebo rommet eller en gutt og pike. Det er kanskje bagateller; i det store og hele... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fekk ikke vete det! På ul i uke 19 lå babisen med ryggen til, så gynekologen kunne ikke se det. Skal antakeligvis på en ul til, så da får vi kanskje vite det. Jeg har blitt spådd at vi får jente, har ingen magefølelse for hverken eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...