Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Er det et bra ferieland med baby? Har aldri vært der, men synes det ser det ser så fint ut på bilder..... Noen som har vært der og har steder/byer å anbefale??
Dugong Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Me var i Kroatia i forfjor, men utan barn. Utruleg flott land! Hyggelege folk, reint, vatnet er utruleg klart og fint og det er billig. Korleis det er der med barn kjem nok litt an på kor gammalt barnet er. Der me var var det ikkje sandstrender, men steinar og knaus. Ganske vondt å gå på, og ikkje særleg fint å sola seg. Det var og vanskeleg å komma seg uti sjøen pga enorme mengder kråkebollar. Me var på Hvar, Korcula og i Dubrovnic. Kan henda det er betre badeforhold andre stadar i landet, ser for meg at det er vanskeleg å ha med barn som krabber eller går der me var. Men utruleg flott og me reiser gjerne tilbake!
Baremeg Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Er i Kroatia hvert år på ferie,skal reise nå i juli,gleder meg veldig. var der i fjordmed min lille som var bare to månder,gikk veldig greit.Vi pleier å ta fly til Dubrovnik med Norwegian. Derfra kjører vi til forskjellige steder. Når det gjelder å anbefalle noe så kommer det ann på om dere vil til en større by, eller et lite sted noe jeg synes er greit med små barn. Det er roligere og mindre folk på stranda. Av de små steden så kan jeg anbefalle TUCEPI, BACKE VODE, BRELA. Dette er småsteder som ligger i nærheten av byen Makarska. Du kan jo også gå på googl og taste inn disse stdene så du får selv sett hvordan det er der. Finnes masse bilder. Noe som er lurt når man reiser til Kroatia og noe vi selv gjør er å bare bestille flybilett og heller leie rom der nede selv. Det er store villaer overalt som har rom eller leiligheter å leie med god standard. per person så pleier det å koste ca. 100kr per natt. Så finner man billige flybiletter så lønner dette seg. Men nå vet ikke jeg hva hotellene koster. ja, ja dette ble litt langt og rotete. Sitter inne med mye info om Kroatia så det er bare å spørre.
Crazywoman Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Har akkurat kommet hjem fra makarska selv og det var topp. hadde med 5,5 mnd gammel baby. anbefales!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Jeg var i Zaostrog og det er kjempe fint sted for små barn.Hadde med gutten min og han syns det var kjempe flott.Han er 11mnd.Lite og stille sted.Anbefales også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå