Gå til innhold

Det er helg og hva skal dere?


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Her er me så heldig at me får fint vær i helgen, så me skal ut med båten. Bade litt om det er bra varmt i vannet, kjente på det i går og det var ikke så fælt. Leke oss med tube og vannski, så får eg se om eg tørr i år. Nå er det to år siden eg sist prøvde det... blitt ei pyse gitt.

Tenkte me skulle grille i dag, grille fisk og bakt potet. Og pølser til barna da...

 

Spille litt kricket og badmington - prøve noen av dei tipsa for uteaktiviteter som ligger under "barn 6-8år" mye bra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å pusse opp rommet til minsten på 16 mnd. På tide å prøve med eget rom snart.

Ellers er det jo meldt veldig fint her fra lørdagen, så da tenkte vi å dra på hytta og kose oss. Grille, leke og gå tur i skog og mark. Det er noe spesielt med å dra på hytta. Det er så stilt og fredelig der ute i skogen.

 

He en kjempe fiin helg Pia81!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jr i helga, så nå er far og sønn (far har tatt fri fra jobben i dag) på sykkeltur. Jeg baker brød og forbereder meg på helgevasken. Ellers blir det grilling en tur på sjøen, en tur til farmor og farfra, også er det avslutning på søndagsskolen osv osv... Skjer noe hele tida, ja:-)

Satser på mye sol, mye hage, strand iog sjø - og mest mulig tid med gutten:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt noen planer enda, men vi kommer nok til å grille, ta en tur på stranda, gå tur osv... Og selvfølgelig kjøpe soft-is da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen spesielle planer for helgen.Tar det som det kommer.Det blir nok bytur i morgen, hvis været har blitt bedre til da, vel og merke......Akkurat nå er det vind og regn ute :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på eventyrcruise til København. Lillegutt gleder seg veldig, har ventet på denne dagen i snart 2 mnd. Han elsker å være med båt:0) Så vi skal kose oss på båten, i Tivoli og København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres så kjekt ut med eventyr cruise - hva går det ut på? Håper du er innom og leser når du kommer hjem ;)

 

Her har me vore ute med båten hver dag og lekt med tube og baderacket... eg tørr ikke med dei på 5 og 8 tørr... hehe, ja eg er ei pyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå på helgens andre av tre nattevakter.... Men tross alt bedre enn å jobbe dagen når det er så fint ute. I ettermiddag har vi bare kost oss ute, bade i "bassenget" vårt og spist is og hatt det rolig.

Håper bare på to rolige vakter til nå. Har ikke barnepass på dagen nå, så får ikke akkurat sovet på dagen (men har hvilende vakt fra 2-6 da. I natt sov jeg fra 230 til 7....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventyr cruiset var i regi av Foreldre og Barn og Bokklubbens Barn. Det var masse spennede for barna ombord på båten. Bokbad, eventyrstund med Vera Michalsen + at hun hadde "stand up show" for de voksne, Tor Åge Bringsvær leste fra sine bøker, Monstertegning og skattejakt. Vi har kost oss kjempemasse:0) Gratis inngang til Tivoli i København fikk vi også. Håper virkelig det blir flere slike turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen skal jeg ha min første frihelg, ALENE uten mann og barn, siden jeg fikk barn for 8 år siden. Jeg skal på venninnetur med full spa og bare ren pleie av meg selv. Denne helgen har jeg gledet meg til siden i høst og skal nytes fullt ut. Jeg skal bare tenke på meg selv.

Hvis ikke vi skulle det så hadde vi nok reist på landet og kost oss med grilling båttur og gjerne en dukkert. Det er det vi pleier å gjøre i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@te : det blir sikkert så kjekt å få ha fri, lade opp batteriene og kose seg. Kommer hjem som et nytt menneske etter det der! ;)

 

Hera: Det hørtes virkelig kjekt ut for barna, mye kjekt å ta set til hørtes det ut som. Så bra at det legges opp slike turer for barn og foreldre, moro å kunne gjøre noe litt uten om det vanlige av og til.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...