Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Hallo! Vi er et par på 39 (jeg) og 49 (han). Vi har tre barn på 13, 8 og snart 2 år. Han har lyst på enda fler, og jeg er mer usikker. Vi er jo etterhvert ganske gamle som foreldre, særlig han. Den yngste får jo en veldig gammel far og en halvgammel mor. Alderen min er egentlig ikke noe hinder, men når pappaen blir såpass mye eldre, i kombinasjon med min relativt høye alder, kan det til sammen kanskje bli litt vel mye? Hva tenker dere om dette?
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Det er jo deres valg om dere vil ha flere barn. Kanskje litt kjekt for h*n på 2 år, siden det så stor alderforskjell iforhold til de to eldste. Er selv 35 år, har to gutter på 6 og 1,5 år. Har alltid sagt at jeg skulle være ferdig med unger til jeg var 35, men hvem vet?? Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ja, det var særlig med tanke på den yngste, som jo ellers nesten blir en slags enebarn siden de to eldste er såpass mye eldre.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 på grensa, bare å sette i gang hvis du vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå