liten og lettmett Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 om dere skal ha barna eller har "fri". Her skal barna til faren i helga og selv skal jeg reise bort. Det er noen som skal begå samme feilen som jeg gjorde en gang (altså gifte seg). Gleder meg til å komme litt bort fra hverdagens kjas og mas nå Håper solen vil skinne over hele landet gjennom helgen. Og husk at dere fortjener en ekstra is for innsatsen dere gjør i hverdagen med barna
pøber´n & je Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Takk i like måte. Håper du får det fint i brullupet. Her har je gutten i helga. Men hva vi ska finne på, veit je ikke
Papira Mou Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Takk i like måte ! Skal ha barnefri jeg også og skal på fest i morgen. Noe jeg ALDRI er, så dette skal bli moro ! Blir sikkert veeeeldig fyllesyk på søndag... Pytt-pytt! :-) pøber`n; hvis du bor i Oslo så er det jo mye som skjer her i helga.Det er jo Oslo sommerfestival denne helga. Du kan lese mer om programmet på www.osloarr.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå