mmmTroika Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Vil bare si at jeg tar av meg hatten for dere som takler å være alene med gullene deres! Jeg har vært "alenemamma" noen dager nå fordi mannen min er på reise, og det er en heeeelt annen verden enn å være to... Har to barn, på 2,5 og 0,5 år, og har hendene fulle fra de står opp til de legger seg når jeg er alene. Tenk at dere har det sånn bestandig... All ære til dere! Stå på!
mamman&andrea Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Heihei Klart det kan være slitsomt, men her har hun heldigvis en pappa som har henne ofte og som stiller 100% opp. Nå har jeg også fått ny kjærest, og merker stor forskjell på det å være to i samme hus, enn alene hele dagen. Vil tro forskjellen blir på samme måte for deg,bare motsatt vei, siden du er vane med å ha en annen der. PS: Vær obs på at du kan tråkke noen på tærne, for det er ikke alle som er mottagelige for ros fra de som ikke er alene
mmmTroika Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2006 Har skjønt at jeg kan tråkke noen på tærne, ja... Har svart vedkommende i innlegget sitt. Men det var ikke meningen som sagt, men jeg kommer nok heller ikke til å gjøre det flere ganger....
felicia Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 alle bør roses for hva de godt gjør.det mener nå jeg. samfunnet trenger at vi anerkjenner hverandre...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 har det selv om vi er to jeg... *deppa i dag*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå