Gå til innhold

blir så frustrert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på mekling for 1år siden å kom fram til når han skulle ha datra vår. Så uten å si ifra til meg skiftet han samværet. Vi hadde en uke i mnd for jeg bodde i trondheim og han i oslo. Når jeg flyttet til Ålesund skiftet han til annen hver helg. Han jobber ennda i oslo, men han har fått fri fra sjefen sin annen hver helg. Av og til kan han ikke ha henne for han må jobbe. Men når han prioriter å feste isteden for å ha jentungen blir jeg frustrert. Ikke fordi jeg ikke får fri helgen min, men fordi jentungen gler seg til hver helg hun skal være med faren. Hun er nå 3år og forstår mye. Når jeg trenger hjelp fra han en helg jeg skal på noe spesielt orker han ikke å prøve å få seg fri engang, men han tar det som en selvfølge at det skal passe for meg at han ikke har henne helgen som avtalt. Vi har nettopp vært på foreldre samtale for å løse konfliktene vi har hatt. 2 veker før vi hadde time stilte han opp so mye han kunne, men når vi hadde vært på møtet driter han i d.. Vart rotete, men måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår jeg deg rett når jeg leser at han selv endret avtalen uten deg? Det kan han jo ikke.

Og med foreldresamtale, mener du da på familievernkontoret eller vanlig foreldresamtale i barnehagen?

Uansett, jeg ville kalt inn til mekling hos familievernkontoret. Bedt om at det ble satt opp en ny samværsavtale og at denne skulle følges. Ville også ført loggbok over de avtaler han holdt og de han brøt. Det er geit å kunne notere slike små ting, selv om det ikke virker viktig nå kan det være det senere.

Skrevet

forstår at du er frustrert.. jenta mi har også en pappa som tar det som en selvfølge at ting ordner seg. Har ved flere anledninger sagt til meg som om det var den største selvfølgen i hele verden "men jeg kan jo ikke ha henne!!" Blir også oppgitt.. jenta mi er også 3, og jeg har sluttet å si til henne at hun skal til pappaen før samme dagen. Da har jeg i allefall forsøkt å sjerme henne... Har selfølgelig også sagt til han at jeg synes det er uhollbart, noe han alltid sier seg enig i! men så... noen uker eller dager senere er det som om han har glemt alt..

Synes det er så fint at ve har sider som denne til å sutre på :) Synes at jeg ved å dele både positivt og negativt føler meg mindre alene!

Skrevet

har vært på mekling og foreldre samtale med familievernkontoret. Men det ser ikke ut til å hjelpe. Men samværet vi har nå fungerer til tider. Han bor jo i Oslo og har kjøpt seg leilighet i Ålesund sammen med dama si. Det er greit når han ikke kan ha henne for han må jobbe, sjefen hans er streng. men når han ikke orker å ha henne for han har andre planer og jeg har jo ikke noe liv sjå jeg kan berre ha henne d er travelt. Jeg spurte om han kunne ha henne 20 mai for da skulle jeg i bryllup(spørte 2mnd før) og da hadde han ikke tenkt på d en gang. men jeg liker å vær med jenta mi, men trenger litt fri. Hun trenger jo en far å vær med, men når han bare er med henne max 4netter i mnd får ikke de noe særlig godt forhold.. han skal flytte tilbake til Ålesund nå i sommer og tror han da får ha jenta annen hver uke, men jeg sa klart ifra at i samværet blir d ikke noen forandring. han skal få ha henne 1 dag uka som er vanlig sammver.. det er godt å ha noen å syte til ja. de fleste venninnene mine er vel lei av sytet mitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...