Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Satt sent i går kveld å sendte sms med en kompis. Vi er single begge to.Har kjent hverandre i mange år. Vi tekstet i mange timer,og da klokka var 01 ca fant vi ut at han skulle komme en tur.Stakkar,han skulle opp kl.05 i dag.Jeg hoppa i dusjen og stelte meg,før jeg la meg i senga for å vente på han.-Ja,han kom fordi vi var kåte og enige om at vi bare MÅTTE ha oss! Da han kom,kledde han av seg,og la seg inntil meg. Merkelig nok har jeg aldri sett hvor deilig kropp denne mannen har..Brun,fast og akkurat passe tynn/tykk. Utrolig deilig mann!!! Vi koste,tok på hverandre og knulla. Lenge! Til og med leppene hans var døds deilige.Vi kyssa og klina.Helt rått! Men tida gikk så altfor fort,desverre.Han våkna 05.03,kledde på seg og strøyk meg først over håret,så ansiktet,før han la seg over meg å hvisket"ringer deg jeg,søta".Det første som møtte meg når jeg våknet noen timer seinere,var en sms fra han.Det bruste i kroppen min! Kunne han bare vært her nå-sukk!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg fikk frysninger av å lese innlegget ditt!! Var som en skikkelig erotisk historie he he.. Det er så spennende!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Spennende. Kanskje det blir noe mer enn bare vennskap i framtiden.
Ramirez Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Hmm.. Så spennende da:-p Omtrent sånn begynte det mellom en kompis og meg også! Og nå er vi kjærester:o)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Nå ble jeg kåt ( er vel det litt hele tiden egentlig...).Dette høres herlig ut. Jeg skulla hatt en sånn kompis, ikke bestandig enkelt å være singel her i verden! Lykke til da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå