Hemi Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Flere enn meg som syntes at Din baby er blitt en utrivelig plass? Var inne en tur i sta og leste noen innelgg, men det er jo bare tull og skittkasting. Jeg har jo 2 gutter på 7 mnd og ei på snart 14 så jeg skulle jo kanskje vært der også, men jeg liker meg mye bedre her og jeg regner med at hvis jeg har noen spørsmål ang dem så får jeg sikkert svar her. Alle er så koselige her . Håper ikke kranglefantene kommer over hit.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 puhh..nå er jeg glad jeg ikke har vært der inne på flere md.. hmmm.. da hadde jo jeg kunne vært den kranglevorne..tihi Koselig sted dette ja!
Hemi Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2006 hehe. Ja hvis du tar deg en titt på skravlesiden der så skjønner du hva jeg mener.
blond Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Kanskje det har noe med størrelsen å gjøre? Når vi er få her inne så får vi kanskje lettere følelsen av at vi vet hvem de andre er og da er gjerne terskelen for å si ekle ting høyere? Håper det varer!
☆Gudlo☆ Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Ja, er helt enig. Jeg stortrives her. har til og med satt denne siden som hjemme siden min!)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Slikt blir det når en hel del mennesker samles på en plass. Me har forskjellige meninger og noen tørr å si det uansett hva dei burde mene. Så bryr meg så lite som eg klarer om slike "krangle" innlegg... dei holder eg meg unna. Men er på din baby en del også, er på den klubben som hu yngste jenta mi hører til.
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Jo, det er mye koseligere her inne.Jeg må bare bli vant til å bruke dette forumet istedenfor DIB :-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Trives der jeg...Men har ikke vaert der saa lenge da..Kanskje det har blitt bedre naaa (saalenge du ikke gaar inn paa krange da..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå