Gå til innhold

hvordan greie å stole på partneren???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen kloke råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke! Mannen min løy for meg om en flørt i 6 mnd. Da jeg fant ut det, dro jeg fra han. Han angret, gråt og ba på sine knær om en ny sjanse. Til slutt gikk jeg for og prøve en gang til, fordi jeg elsker han og pga barna.

Nå har det gått 5 år og jeg stoler fortsatt ikke på han for 5 flate øre, og er sjalu som et uvær.....har det vondt, er livredd for at han skal såre meg igjen, samt og lure neg.

huff....

Skrevet

Jeg har også opplevd noe av det samme som deg, men det er ikke fullt så lenge siden. Jeg stoler fortsatt ikke på han, det er et sår som ikke vil leges på lang tid tror jeg. Samtidig prøver jeg å tenke på at det er ikke bare hans oppgave å prøve å få forholdet på fote igjen, det krever noe fra begge parter. Det er en meget tøff oppgave å tilgi noen som har knekt deg så hardt, som har såret deg så mye, men det er nødvendig for å få forholdet videre.

Skrevet

Vanskelig å si, du må nesten bare prøve og se om du klarer det. Mannen min var utro i over 2 år, og fortsatte å holde kontakten med henne bak min rygg via jobb og sms i ytterligere 5 mnd før jeg fikk vite det.

Kommer nok aldri til å stole på han, selv om han hevder at han er fullstendig ferdig med henne............Så får vi se da, har 2års separasjonstid vi kan bruke til å finne ut av det.

Kan bare ønske deg lykke til,det eneste du kan gjøre er å prøve..........

• 2 uker senere...
Skrevet

Stor klem til alle der som har blitt bedreatt av mann/samboer/kjæreste...

Nå er jeg så heldig at min aldri har vært det:)

Nå har jeg ikke noen gode tips om hvordan man kan stole på de..jeg gjøre det bare:)

Han kjører drosje, så muligheter har han nok av, men jeg har også kjørt drosje selv..og da fikk jo jeg muligheter også...men det er bare det at vi snakka mye sammen om div episoder og vi lærte å stole på hverandre:) tror komunikasjon er det viktigste..

Lykke til alle sammen, håper dere kan stole på de etter hvert..er ikke godt å gå rundt å være sjalu og usikker og redd for at han skal være utro igjen..

Var sammen med en tidligere som hadde veeeldig god kontakt med pappan til xen sin..og jeg tror han var utro mot meg å..men jeg vet ikke noe sikkert..den følelsen er ikke god..men som sagt..en gang utro alltid utro...håper det ordner seg for dere..er ikke noe godt å være i et sånt forhold *trøste klem*

Skrevet

Herregud, lille trampe! "En gang utro, alltid utro"? Det er den dummeste tingen jeg hører.

Ja, det gjelder mange, men du kan da ikke skjære alle over èn kam!

Jeg vet om flere som kun har gjort det en gang, innsett at de har driti seg ut og ALDRi har gjort det igjen.

Umoden kommentar, mener jeg.

Skrevet

Bare lurer på om HI har opplevd utroskap?

Eller har du bare vansker med å stole på noen?

Jeg hadde ikke kunnet elske noen jeg ikke stoler på, har forøvrig FULL tillit til mannen min!

Uskyldig til det motsatte er bevist er mitt motto!

Skrevet

Enig med Audrey.

Hvorfor være i et forhold hvis man ikke kan ta det valget å stole på noen. Man blir gal til slutt hvis man hele tiden skal ha i bakhodet at man ikke kan stole på partneren.

Da hadde jeg heller forblitt singel.

Skrevet

Ja, jeg har også ett problem. Jeg har vært sammen med min mann i 7 år, og han har aldri gjort noe som tilsier at jeg ikke kan stole på han. Det er sjelden vi går ut hver for oss og når vi gjør det pleier vi som oftest å skrive sms til hverandre underveis og snakker om hva man har opplevd etterpå. Vi har to flotte barn og har det kjempefint sammen.

Men likevel - skal han ut så har jeg klump i magen i en uke på forhånd, får ikke sove før han er kommet hjem og er sikker på at nå skjer det noe som ødelegger alt det fine vi har. Vet det egentlig handler om min egen usikkerhet og det er ikke rettferdig ovenfor ham. Men jeg tenker liksom at dersom han møter en flott dame innser han nok at han heller vil ha henne....

Hva skal jeg gjøre? Vet at jeg bare må bestemme meg for å stole på ham og ikke gjennomleve katastrofer før de er et faktum, men det er så forbanna vanskelig. Og så jævlig å føle det slik!!

Skrevet

Du svarer egentlig på ditt eget spm :-)

Man må bestemme seg for å velge å stole på partneren. Ellers er det ihvertfall en større sjanse for at det ikke holder.

Du kommer til å bli gal av grubling og mistenksomhet.

Han kommer til å bli gal av å bli mistenkeliggjort og føle det både urettferdig og kvelende.

Hvis dette er mannen du vil dele livet med, så må du velge å stole på han.

Du kan uansett ikke gjøre noe fra eller til med hva han velger å gjøre med livet sitt. Men dersom noe aldri kommer til skje (for alle menn er ikke drittsekker...), så har du kastet bort såååå mye tid av forholdet deres som kunne vært brukt på å bare være lykkelig :-)

Vent med bekymringene til de faktisk er begrunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...