Gå til innhold

attførings tiltak...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen gådt på attføring, og blitt sendt til fretex til avklaring?

regner med at det er dette som jeg skal gå på :AMB

Tiltaket er i hovedsak delt inn i 3 ulike faser. Avklaring/utprøving (fase 1), reell og formell kompetanse gjennom tilrettelagt opplæring og arbeidspraksis (fase 2), samt mulighet for varig tilrettelagt arbeid for deltakere som har liten mulighet for å få arbeid i det ordinære arbeidslivet (fase 3).

 

 

Jeg har ikke mulighet til og jobbe med det jeg gjorde tidligre, så jeg må omskoleres.

 

Trenger jeg da og gå igennom hele AMB? alle 3 fasene?

 

Kommer jo alldri til og bli ferdig. pensjonist når jeg blir ferdig.H

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...