Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 har noen gådt på attføring, og blitt sendt til fretex til avklaring? regner med at det er dette som jeg skal gå på :AMB Tiltaket er i hovedsak delt inn i 3 ulike faser. Avklaring/utprøving (fase 1), reell og formell kompetanse gjennom tilrettelagt opplæring og arbeidspraksis (fase 2), samt mulighet for varig tilrettelagt arbeid for deltakere som har liten mulighet for å få arbeid i det ordinære arbeidslivet (fase 3). Jeg har ikke mulighet til og jobbe med det jeg gjorde tidligre, så jeg må omskoleres. Trenger jeg da og gå igennom hele AMB? alle 3 fasene? Kommer jo alldri til og bli ferdig. pensjonist når jeg blir ferdig.H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå