Gå til innhold

Når kjente dere spark 1.gang og hvor mye?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent spark siden uke 13 og har kjent det hver dag til nå, uke 21+2. I den siste uka har det vært spark nesten hele tida, men mest i mellom kl 23 og 01.

Har det noen sammenheng med aktivt foster og aktivt barn tro?

Men det er gøy og betryggende og kjenne at det lever noen inni deg.....nesten rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har kjent sparking så tidlig, har dere barn fra før?

 

Jeg vet ikke om jeg har kjent sparking, jeg er nå 15 + 2 , jeg syns det er vanskelig å si hva som er spark og hva som er annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barn far før, men kjente liv første gang i uke 14 .. men så gikk det en uke før det skjedde noe igjen.. fom uke 16 ca har jeg kjent hver dag, ganske mye.. nå tror jeg han har begynt å hikke også.. sånne små skjelvinger hele tiden .. er 23+2;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs og kjente et spark i uke 16ca. Var vel i uke 18 el noe at jeg kjente hverdag. Til andre lesere: det er jo ikke unormalt at det tar tid før man kjenner spark, vet om ei som ikke kjente noe før uke 22:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere tydelige spark eller hvordan kjennes det ut? Jeg er 13 uker på vei og har ikke kjent noe enda (tror jeg)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjente såsmått i uke 17 j, å nå kjenner j det hele tiden og daglig,er i uke 23 nå..sparker så mye att j ikke gidder å telle.. min sparker også når j går å legger meg, dette er visst helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangs og kjente første gang i uke 13..så jikk det ett par uker...og fra uke 15 har jeg kjent hver dag..er nå i 18. uke,,, Har kjent det utenpå i flere uker... Er ikke dette tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt tidlig, men jeg hadde det akkurat likt i mitt første svangerskap. Fikk beskjed av jordmor om grunnen: livmor lå framoverbøyd, morkaka på baksiden og ungen langt fram. Dette gjorde det lettere for meg å kjenne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig stresset over at så mange kjente det så tidlig!! Heldigvis hadde vi sett bevegelse og liv på UL to ganger, endelig 20+3 eller noe kjente jeg en tydelig bevegelse innefra! Kjempegøy, nå sitter jeg bare og ser etter bevegelse utenpå magen : ) Kan bli rar av mindre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangs fødende og i syttende uke...jeg har kjent liv nå og da i et par uker nå. En kveld kjente jeg skikkelig romestering og skikkelig spark og nå går jeg masse å kjenner etter men d er så varierende....! Men jeg har bakoverbøyd livmor og aner ikke hvordan morkaken ligger da... Men jeg gleder meg til regelmessigheten kommer. GIkk inn på gullbaby og søkte litt om spark og da stod det de at man trenger ikke bekymre seg ang regelmessigheten før i uke 32 for før den tid kan det være veldig forkskjellig fra dag til dag :-) D var kjekt å lese for meg, for jeg har kjent så lite det siste døgnet.. Eller man kjenner jo mye rart, men så foregår d mye rart i magen å da... så jeg føler at neh.. d der vakke spark... d var noe annet;-)..... venter i spenning en herlig søndag morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...