Gå til innhold

Når kjente dere spark 1.gang og hvor mye?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent spark siden uke 13 og har kjent det hver dag til nå, uke 21+2. I den siste uka har det vært spark nesten hele tida, men mest i mellom kl 23 og 01.

Har det noen sammenheng med aktivt foster og aktivt barn tro?

Men det er gøy og betryggende og kjenne at det lever noen inni deg.....nesten rart.....

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn far før, men kjente liv første gang i uke 14 .. men så gikk det en uke før det skjedde noe igjen.. fom uke 16 ca har jeg kjent hver dag, ganske mye.. nå tror jeg han har begynt å hikke også.. sånne små skjelvinger hele tiden .. er 23+2;)

Annonse

Det er litt tidlig, men jeg hadde det akkurat likt i mitt første svangerskap. Fikk beskjed av jordmor om grunnen: livmor lå framoverbøyd, morkaka på baksiden og ungen langt fram. Dette gjorde det lettere for meg å kjenne liv.

Jeg ble veldig stresset over at så mange kjente det så tidlig!! Heldigvis hadde vi sett bevegelse og liv på UL to ganger, endelig 20+3 eller noe kjente jeg en tydelig bevegelse innefra! Kjempegøy, nå sitter jeg bare og ser etter bevegelse utenpå magen : ) Kan bli rar av mindre!!

Jeg er andregangs fødende og i syttende uke...jeg har kjent liv nå og da i et par uker nå. En kveld kjente jeg skikkelig romestering og skikkelig spark og nå går jeg masse å kjenner etter men d er så varierende....! Men jeg har bakoverbøyd livmor og aner ikke hvordan morkaken ligger da... Men jeg gleder meg til regelmessigheten kommer. GIkk inn på gullbaby og søkte litt om spark og da stod det de at man trenger ikke bekymre seg ang regelmessigheten før i uke 32 for før den tid kan det være veldig forkskjellig fra dag til dag :-) D var kjekt å lese for meg, for jeg har kjent så lite det siste døgnet.. Eller man kjenner jo mye rart, men så foregår d mye rart i magen å da... så jeg føler at neh.. d der vakke spark... d var noe annet;-)..... venter i spenning en herlig søndag morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...