Gå til innhold

Fostervannsprøve!!


Okt17

Anbefalte innlegg

ville bare si at de som sier at fostervannsprøve ikke er vondt kan hoppe i havet.. d var j...... vondt! bare et lite stikke du lixom... ikke for å skremme, men det er sannheten... kan være jeg er pinglete da... men mener ikke det... mulig det kommer an på om de treffer nerver.. sykt langt inn de tok inn den nåla.. fikk se alt på ultralyden, mens de stakk.. så alt var kontrollert.... men AU!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fant en hjertefeil på ordinær ultralyd, og d var bare rutine at de tok en fostervannsprøve for å utelukke kromosonavvik.. får svar i morgen...uff... håper d går bra... orker ikke mer... ellers må jeg si at de spesialistene var kjempeflinke asså... er fra stavanger, men måtte opp dit for nærmere undersøkelse... skal opp igjen om 3 uker i håp om at bildet av gutten vår blir litt bedre... er i 19. uke nå... de er litt usikre på nøyaktig hva som er galt m hjerte... diagnosen lixom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vet ikke hva jeg skal si...

Forferdelig å få en slik beskjed!

To bekjente av meg, har også vært igjennom å få den beskjeden, den ene "gikk fri" og fikk en ny beskjed om at de faktisk hadde tatt feil.

Den andre må inn litt tidligere på sykehuset før termin,å ligge der til fødselen, slik at alt er klart for en operasjon av den lille.

Men selv om det ikke er en "rutine operasjon" så har vitenskapen kommet laaaaangt i forhold til slike operasjoner.

Derfor skal du ikke ta sorgene på forskudd, du skal se at alt ordner seg for dere alle tre;)

Krysser fingrene for ett positivt svar i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d:) en må nesten bare håpe på d beste...

har grenet meg tom iallefall... så nå har jeg klump i magen til jeg får en tlf fra tr.heim... *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...