Gå til innhold

større symfysemål enn snittet..


Gjest

Anbefalte innlegg

i dag var jeg på svangerskapskontroll og ligger fire uker fremover i tid ift. symfysemålet - med andre ord, jeg er ganske diger til å være 15 uker på vei...gleder meg bare til ultralyd nå, vil gjerne høre at det bare er en der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi så spennende! D var en del over å d da! ligger litt over selv, men ikke så mye. kan du være lenger på vei enn hva du tror da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være lenger på vei. Håpet lenge på det, men legen fant ut at jeg nok har termin når jeg tror, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var 17. Kan det stemme? Legen sa ihvertfall at jeg var veldig stor ift. terminen, men det skjønte jeg når magen poppet ut allerede i uke 8. Er i tillegg førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg og.. Ligger 3-4 uker lenger frem og det gjorde jeg med første man og.. De trodde også det var to siden jeg var så stor men det var bare en ... Hadde ikke mye fostervann heller så det er ingen som kan forklare hvorfor jeg er så stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere! Jeg må ærlig inrømme at jeg bare vil ha en, holder i lange baner det! Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Va hos jordmor i slutten av uke 16 og da hadde æ et SF-mål på 19. Det tilsvare uke 19-20. Va på Ul på onsdag og fant bare en der inne. Man kan bare bære ungen høyt sa jordmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle om man ligger over eller under da? For å få et gjennomsnitt så MÅ jo noen ligge over og under, så er vel ikke direkte rart at de fleste ikke ligger midt på den røde streken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå også godt over på symfysemålet når jordmora målte. Men når legen måler ligger jeg omtrent på streken. I følge legen er det vanskelig å få målet rett så tidlig. Spent på hva jordmora måler når jeg skal neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På første måling - uke 17 - lå også jeg langt over, men i forgårs - uke 21 - lå jeg akkurat på den røde streken. Spurte legen hva det kunne komme av, og hennes forklaring var at det var vanskelig å måle helt nøyaktig tidlig i svangerskapet.

 

Nå finnes det sikkert like mange forklaringer som det finnes leger, men det høres ikke helt usannsynlig ut heller, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...