Gå til innhold

er det bare jeg som ikke liker analsex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

får intrykk av at det er helt fantastisk å ha analsex.. er dette tilfelle?? Jeg har prøvd tre ganger, og vil ikke skryte av noen av forsøkene.. Syns det var ubehagelig og til tider vondt.. gjør jeg noe feil eller er det flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger det ikke, men har ikke noe imot det, for å si det sånn... Men jeg må være opphisset for å i det hele tatt ha lyst, for det tar tid å få den inn sånn at det ikke gjør så forferdelig vondt. Hvis du "bare" har prøvd tre ganger, er det ikke rart du ikke har vennet deg til det, det kan ta lang tid før man klarer å slappe av og KANSKJE nyte det. Tror de fleste jenter synes det er vondt.

Skrevet

Prøv å bruk god tid på å ta penisen inn, det hjelper for meg.

Jeg synes det er deilig når den er inne, da er det ikke nødvendig å være forsiktig lengere heller.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, nesten ingen kvinner liker analsex, og dei færraste menn og heldigvis.

Skrevet

Jeg liker ikke det.

Skrevet

Nei, jeg liekr det ikke!!!

Skrevet

Har hatt flere mislykkede forsøk, ett vellykket, men da var både han og jeg fulle, og da slapper man vel mer av. Min nåværede samboer har analfobi, og da må jeg si jeg savner det å prøve noen ganger, men sånn er det vel med alt man ikke kan få. Uansett, analen er jo forsåvidt et sted man ikke skal putte ting opp i, en nevrolog uttalte seg om analsex en gang, han var ikke spesielt positiv til det, da ha hadde fått inn mange pasienter med analprolaps....og det må være dritflaut..

Skrevet

Merkelig at de fleste jeg kjenner, av begge kjønn -sier de setter pris på dette da, å si at "nesten ingen liker det..." er vel å ta litt i?

Alle er vel forskjellige, noen liker ditt, og noen liker datt...:)

Skrevet

Du er ikke alene! Forsøkt én eller to ganger, og det var noe av det jævligste jeg har vært med på!! Ser at folk sier at man må prøve flere ganger for at det skal bli bra, men det er da strengt tatt ikke så viktig å kunne føre noe inn i endetarmen? Det er en utgang, og den er ikke ment til å brukes til noe annet...

Synes samfunnet presser oss til å måtte ha mye mer 'eksotiske' sexliv en det vi ønsker/trenger. Jeg vil ikke ha analsex, får ikke orgasme uten stimulering av klitoris, og er STOLT AV DET :)

Skrevet

NEI!! Klarte det med eksen, og da var det greit nok...

men med nåværende kjæreste går det ikke!! Vi har pøst på, å jeg har slappt av så godt jeg kan, men det kjennes ut som det er en kniv og ikke pikk som går inn... revner som bare det..:(

Forloveden er godt utstyrt å da kan han heller bruke det der det er satt pris på :D

Skrevet

Hehe, Hulderjenta... Hvor har du hørt det da? At de færreste menn liker analsex? Du har vel kanskje opplevd det med de du har vært sammen med, men det er jo utrolig mange menn der ute som digger det! Men det er nok færre kvinner som digger det ja.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvor Hulderjenta har sine opplysninger fra, at de fleste kvinner og menn ikke liker det?? Hmm, synes det er ganske deilig jeg, litt merkelig første gangen, men bruker man litt olje ol så går det bra, og om man er forsiktig når han stikker den inn, så kan man bare hive på etterhvert, liker å bli tatt litt hardt! Jeg kommer i alle fall som bare det når sambo tar meg, er en stund siden nå, men gleder meg til neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...