Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Bjørkfiken? Jeg kjøpte en stor en i vår. Den har ikke begynt å miste blader, men det er vel først når det blir mørkere igjen. Det jeg lurer på er, kommer det nye blader etter at den har kastet fra seg? Jeg hadde en før, som ble helt "naken" om høsten/vinteren, og den kastet jeg. Kanskje jeg gjorde noe dumt da?
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har hatt min i 8år no. Den har vokst en del og har mangen flotte blader. Min mister blader vinterhalvåret ja, men de kommer tilbake hvert år. Foruten og gi den vann passer jeg på og potte den om når det blir trangt i potten. De første årene gjorde jeg dette hver vår.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Den trenger lys, men ikke direkte sol. Og regelmessig gjødning. Min har jeg hatt i 5 år og er like fin året rundt, men mister kanskje litt mer blader i vinterhalvåret
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Hvis du har barn eller får det snart så hiv den gjerne ut! Det er en av våre giftigste stueplanter... Min visnet helt og da kastet jeg den gladelig. Ikke verdt det at poden blir syk eller det som verre er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå